12.10.2018

Balsam do ust z Chorwacji od Lavander

Chorwacka, naturalna marka Lavander jest mi bardzo dobrze znana i lubiana. Ucieszyłam się, kiedy zobaczyłam nowość marki - balsam do ust. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Ręcznie robiony balsam pachnie bardzo intensywnie lawendą. Zapach jest obłędny i długo utrzymuje się na ustach. 

Konsystencja dość twarda. Dopiero w kontakcie z ciepłymi ustami balsam staje się plastyczny. Konsystencja odpowiada mi, bo latem w upały balsam się nie mazał. 

Balsam dzięki swojej konsystencji jest bardzo wydajny, a jego duża pojemność (aż 8 ml) starcza na długo. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moje usta pokochały balsam Lavander i z miłą chęcią do niego wrócę. Moje usta są doskonale nawilżone i odżywione. To kolejny kosmetyk z Chorwacji, który skradł moje kosmetyczne serce. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam kosztował 19 zł w sklepie Golden Oil.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz