7.12.2018

Upolowane w Dniu Darmowej Dostawy

Miałam dużą przerwę od uczestnictwa w Dniu Darmowej Dostawy, bo miałam niemiłe doświadczenie. Jednak tym razem zdecydowałam się na udział, bo brały udział już sprawdzone przeze mnie sklepiki naturalne. I oto, co wybrałam:

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W sklepiku Cedrynek do koszyka wpadły: limonkowo-miętowy żel pod prysznic Cosnature, tonik do twarzy bez alkoholu Centifolia, szampon regenerujący Bioturm, krem do skóry suchej i wrażliwej z różą Coslys oraz serum rozświetlająco-nawilżające  Pulpe de Vie

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W sklepiku EkoDrogeria wybrałam sprawdzone i uwielbiane przeze mnie pasty do zębów francuskiej marki Lebon

3 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ten krem Coslys, ja w sumie nic nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem i serum mnie interesuje 😉

    OdpowiedzUsuń