30.04.2019

Wiosennych nowości ciąg dalszy, czyli Living Nature, Lovely Day, Hands on Veggies, Ambasz, Alkemie, W. Organics, Plantea i Martina Gebhardt

Choć niedawno pokazywałam wam moje nowości (czyt.: Wiosenne nowości), to w między czasie trochę mi przybyło. Zatem dzielę się z wami moimi aktualnymi nowościami. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W sklepie Lost Alchemy do koszyka wpadły mi: booster Source of Energy od AlkemieSkin Superfood od Alkemie, krem do rąk Hands up, baby! od Alkemie (to już drugie opakowanie, więc spodziewajcie się niebawem recenzji), śliwkowe masełko do ust od Planteakapsułki Intensive Summer Care od Martina Gebhardt oraz serum rewitalizujące Cactus Smoothie od W. Organics

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W sklepie Unikalne Kosmetyki skusiłam się na: krem na noc Living Naturemaseczkę do twarzy Living Nature oraz pomadkę nawilżająco-koloryzującą Bliss Living Nature

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Z sklepu Bioana przybyło mi: krem łagodząco-nawilżający Mellow Mallow od Lovely Daytonik do twarzy Lovely Day (to już moja druga buteleczka) oraz szampon zwiększający objętość Extra Volume od Hands on Veggies

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W sklepie Ambasz skusiłam się na luksusowy krem do twarzy Source, a do zamówienia dostałam miniatury kremu do twarzy Escape oraz kremu pod oczy Myriad.

3 komentarze: