8.11.2019

Mellow Mallow krem łagodząco-nawilżający od Lovely Day

Niemiecka, naturalna marka Lovely Day już zdążyła mnie oczarować swoim serum, olejkiem do twarzy i tonikiem do twarzy. Tym razem skusiłam się na nowość marki - krem Mellow Mallow. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Mellow Mallow krem łagodząco- nawilżający do każdego rodzaju cery. 

Mellow Mallow jest uniwersalną, lekką pielęgnacją o działaniu nawilżającym i łagodzącym do stosowania na dzień dla wszystkich typów cery. Mieszanka hydrolatu rumiankowego, ekstraktu z korzenia prawoślazu, pantenolu i bioaktywnych składników z oleju ze żmijowca oraz winorośli balonowej łagodzi przebieg stanów zapalnych, reakcji alergicznych oraz zmniejsza zaczerwienia i podrażnienia skóry. Kwas hialuronowy, niacynamid (witamina B3) i aloes zapewniają intensywne i skuteczne nawilżenie, a delikatne stężenie kwasów PHA efektywnie zapobiega wypryskom i zanieczyszczeniom skóry.Wartościowe, zimno tłoczone oleje z migdałów, kamelii, śliwki oraz skwalan i witamina E pielęgnują skórę nadając jej jedwabistą gładkość.

Ta delikatna formuła nie zawiera olejków eterycznych, perfum i etanolu, a konserwowana jest fermentem z kimchi- nadaje się więc do pielęgnacji wrażliwej skóry oraz jako nawilżenie po opalaniu.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena

Krem jest bezzapachowy. Konsystencja to lekko lejąca się formuła. Wolę bardziej gęste kremy, ale też polubiłam taką konsystencję.

Krem wchłania się do matu. Nie zostawia tłustego filmu. Spokojnie można go nosić na dzień. Buzia się nie świeci. 

Krem jest średnio wydajny. Towarzyszył mi przez dokładnie 11 dni stosowania rano i wieczorem. Pojemność kremu to 30 ml. 

Krem używałam w lecie i przy wysokich temperaturach dobrze się sprawdził. Jednak w sezonie jesienno-zimowym byłby dla mnie za słaby na noc. Krem po otwarciu należy zużyć w ciągu 12 miesięcy. 

Opakowanie wygodne. Pompka działa bez zarzutu. Szklane, przezroczyste opakowanie daje nam możliwość śledzenia zużycia. Nie ma przykrych niespodzianek z pustą buteleczką. 

Polubiłam krem Mellow Mallow. Moja skóra była należycie odżywiona i nawilżona. Tryskała energią. Chętnie do niego wrócę, ale właśnie w sezonie letnim, Marka Lovely Day zrobiła kolejny, udany kosmetyk. Jestem ciekawa, jak dalej będzie się rozwijała ta marka prosto z Berlina. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W Polsce krem do kupienia wyłącznie w sklepie Bioana aktualnie w promocyjnej cenie 99 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Chamomilla Matricaria Blossom Water, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Squalane, Glycerin, Camelia Oleifera Seed Oil, Lactobacillus Ferment, Isoamyl Laurate, Glyceryl Stearate Citrate, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Althaea Officinalis Root, Prunus Domestica Seed Oil, Niacinamide, Cetearyl Wheat Straw Glucoside, Cetearyl Alcohol, Octyldodecanol, Echium Plantagineum Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil Unsaponifiables, Cardiospermum Haliacacabum Flower/Leaf/Vine Extract, Sodium PCA, Panthenol, Gluconodeltalactone, Sodium Hyaluronate, Tocopherol (Vitamin E), Magnolia Officinalis Bark Extract, Xanthan Gum, Lecithin, Sclerotium Gum, Pullulan, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz