20.12.2019

Intensive Summer Care, czyli Kapsułki pielęgnacyjne po opalaniu od Martina Gebhardt

Niemiecką, naturalną markę Martina Gebhardt bardzo cenię. Kapsułki były na mojej liście zakupowej już od dawna. W końcu się na nie skusiłam. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Wysokoskoncentrowana kompozycja bogatych w witaminy, nasycone kwasy tłuszczowe oraz antyoksydanty olejów z nasion, które łagodzą zmęczoną i podrażnioną słońcem skórę. Zawarty w nich olejek jest lekko tonowany, dzięki czemu nadaje skórze bardziej równomierny koloryt. Olej z orzechów kukui posiada działanie wybitnie nawilżające i łagodzące.

Otoczka kapsułki jest odpowiednia dla wegan - nie zawiera żelatyny. 

Sposób użycia: Do porannej pielęgnacji uzupełniającej. Optymalny czas trwania kuracji to 3-4 tygodnie.

Ilość: 40 szt. x 340 mg

Opakowanie ze szkła.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena

Kapsułki zawierają olejek, który jest koloru ciemno żółtego. Pachnie intensywnie ziołami. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Mnie zapach się podoba. 

Dla mnie 1 kapsułka to za mało. Używałam 2 kapsułek na buzię. Kapsułki stosowałam na noc. Na dzień są niewygodne, bo buzia się po nich świeci. 

Na opakowaniu jest podana długa data ważności (aż 2021). Nie ma podanej informacji, w jakim czasie należy użyć kapsułki po otwarciu. Kapsułki ciężko otworzyć ręcznie. Trzeba używać nożyczek. 

Moja skóra polubiła kapsułki Summer Care. Dzięki nim jest tryskająca energią. To fajna pielęgnacja uzupełniająca. Jeszcze kiedyś wrócę do tych kapsułek. Martina Gebhardt stworzyła kolejny udany kosmetyk. 

Kapsułki do kupienia w sklepie Lost Alchemy w cenie 127 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Sesamum Indicum Seed Oil°, Helianthus Annuus Seed Oil°, Aleurites Moluccana Seed Oil*, Ribes Nigrum Seed Oil*, Ribes Nigrum Fruit Extract°, Persea Gratissima Fruit Oil°, Prunus Amygdalus Dulcis Oil°, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil°, Daucus Carota Sativa Root Extract°, Tocopherol, Aroma* (Citrus Aurantium Flower Oil°, Linalool**).
° z upraw certyfikowanych przez Demeter
* z upraw ekologicznych
** komponenty naturalnych olejków eterycznych

Składniki:  olej sezamowy°, olej słonecznikowy°, olej z orzechów kukui*, olej z nasion czarnej porzeczki°, wyciąg z owoców czarnej porzeczki°, olej z awokado°, olej migdałowy°, olej z owoców rokitnika zwyczajnego°, wyciąg z korzenia marchwi°, tokoferol, zapach* (olejek z kwiatów pomarańczy gorzkiej°, linalol**).

100% składników pochodzi z surowców naturalnych. 66-90% składników roślinnych pochodzi z upraw biodynamicznych certyfikowanych przez Demeter; pozostały udział składników roślinnych stanowią surowce pochodzące z rolnictwa ekologicznego.

Produkt certyfikowany przez: Certyfikat ekologiczny Demeter. Nie testowano na zwierzętach.

2 komentarze:

  1. To już wiem, do czego te kapsułki służą. Długo miałam o nich błędne przekonanie.

    OdpowiedzUsuń