14.02.2020

Balsam do ust od Tautropfen

Niemiecką, naturalną markę Tautropfen uwielbiam. Dziś przedstawię wam balsam do ust.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam pachnie subtelnie rokietnikiem. Jest to przyjemny zapach, ale ulotny. 

Konsystencja dość miękka. Balsam używałam we wrześniu, kiedy jeszcze chwilami było ciepło. Momentami balsam się ciapał. Pewnie nie przetrwałby upałów. Za to byłby jak znalazł na sezon zimowy. 

Balsam jest mało wydajny. Towarzyszył mi przez 14 dni. Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 3 lat. Trochę ten okres przydatności mi się nie podoba. Rzadko się taki spotyka dla kosmetyków naturalnych. 

Moje usta pokochały ten balsam. Jestem w stanie wybaczyć mu słabą wydajność. Moje usta były odpowiednio nawilżone i odżywione. To kolejny kosmetyk marki Tautropfen, który skradł moje kosmetyczne serce. Dla fanek ustowych kosmetyków to must have

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 17,99 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil [1]Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil [1]Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil [1]Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax / Euphorbia Cerifera CeraJojoba EstersCera Alba (White Beeswax) ExtractCopernica Cerifera (Carnauba) WaxTheobroma Cacao (Cocoa) Seed ButterTheobroma Grandiflorum Seed Butter [1]Butyrospermum Parkii (Shea) Butter [1]Polyglycerin-3Glycine Soja Oil [1]Phytosteryl MacadamiateHippophae rhamnoides oil [1]Aromahelianthus annuus (sunflower) seed waxAcacia Decurrens Flower WaxCetyl AlcoholLimoneneTocopheryl AcetateCalendula OffIcinalis (Calendula) Flower Extract [1]Ascorbyl Palmitate (Vitamin C)LecithinTocopherolVanilla Planifolia Fruit ExtractStevia Rebaudiana ExtractHydrogenated Palm Glycerides CitrateLinalool
1 - z kontrolowanych upraw ekologicznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz