7.02.2020

Siła rokietnika, czyli nawilżający krem od Tautropfen

Naturalny, rokietnikowy krem do twarzy niemieckiej marki Tautrofen poznałam jeszcze w 2014 roku (czyt.: Kropla raju) i bardzo polubiłam. Aktualnie marka odrobinę zmieniła skład kremu i wygląd opakowania. Co sądzę o ulepszonej wersji? Czy jest tak dobra jak pierwotna? Zapraszam do lektury. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Dojrzały w słońcu rokitnik ma wyjątkowo kojące działanie. Ten nawilżający krem z rokitnikiem jest obfity i reguluje odnowę komórkową dzięki wyjątkowemu złożeniu. Olejek z jojoba z kontrolowanych upraw dba jednocześnie o delikatne uczucie na skórze i pomaga wygładzać małe zmarszczki.

Do skóry wymagające, dojrzałej i suchej. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Krem obłędnie pachnie soczystym rokietnikiem. Zapach jest słoneczny i przyjemny. Długo utrzymuje się skórze. 

Konsystencja jest gęsta, treściwa, tak jak lubię. Jest dla mnie w 100% idealna. 

Krem ładnie wtapia się w skórę, ale pozostawia subtelny, tłusty film. Zatem krem stosowałam tylko na noc. 

Krem jest świetny na sezon jesień/zima. Dzięki swojej gęstej konsystencji jest wydajny. Słoiczek 50 ml towarzyszył mi przez 2 miesiące. Po otwarciu należy krem zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Krem Tautropfen skradł moje kosmetyczne serce. Moja skóra jest odpowiednio nawilżona, odżywiona i tryskające energią. Jest to jeden z lepszych kremów w moim całym życiu. Jest wart swojej wysokiej ceny. Marka robi genialne kosmetyki. Mam apetyt na dalsze poznawanie marki. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 132 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Water)Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil [1]glicerynaDecyl CocoateSorbitolPolyglyceryl-3 PolyricinoleateCera Alba (White Beeswax) ExtractSorbitan OleateHippophae rhamnoides oil [1]Theobroma Grandiflorum Seed ButterBenzyl AlcoholAromaLimoneneZinc OxideMagnesium SulfatePotassium SorbateLactic AcidHelianthus Annuus (Sunflower) Seed OilAloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice Powder [1]TocopherolLecithinLinaloolAlcoholCarthamus Tinctorius (Safflower) Seed OilCalendula OffIcinalis (Calendula) Flower Extract [1]CitralSunflower Seed Oil GlyceridesSoy AcidAscorbyl Palmitate (Vitamin C)Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract
1 - z kontrolowanych upraw ekologicznych

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę, ale lubię tego typu, gęste, treściwe kremy z fajnym składem. Na zimne miesiące idealne :)

    OdpowiedzUsuń