18.12.2020

Kąpiel w pomarańczach, czyli hydrolat od Phyt's

Uwielbiam wszelkie hydrolaty, a jeszcze bardziej je kocham jak zawierają wyciąg z gorzkiej pomarańczy. Zatem nie mogłam oprzeć się hydrolatu z pomarańczy od Phyt's

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Hydrolat pachnie intensywnie mieszanką zmielonych, świeżych liści i soczystej pomarańczy. Zapach uzależniający. Bardzo mi odpowiada. 
Konsystencja wodnista jak to jest w przypadku hydrolatu. Nie ma tu żadnego zaskoczenia. Kolor biały, przezroczysty. 

Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 3 miesięcy. I miałam tu problem. Nie jestem w stanie zużyć hydrolatu czy tonika w tak krótkim terminie. Zatem używałam hydrolat po czasie i miałam go przez 4 miesiące aplikacji rano i wieczorem. 

Moja skóra pokochała ten hydrolat. Mam ochotę do niego wrócić, ale też poznać drugi hydrolat w ofercie marki - z eukaliptusa. 

Kto kocha hydrolatu tak jak ja, to koniecznie musi poznać wynalazek Phyt's.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Hydrolat do kupienia w sklepie Kissinger w cenie 79 zł.

Skład INCI: Citrus aurantium amara (Bitter Orange) leaf/twig extract*, aqua/Water/Eau, sodium chloride, potassium sulfate, Citrus aurantium amara (Bitter Orange) leaf/twig oil*, Lippia citriodora (Verbena) flower/leaf/stem extract*, Malva sylvestris (Mallow) flower extract*, Lotus corniculatus (Bird's-foot Trefoil) extract*, Equisetum arvense (Horsetail) leaf extract*, Medicago sativa (Alfalfa) extract*, Viscum album (Mistletoe) extract*, citral**, geraniol**, limonene**, linalool**
 
* z upraw ekologicznych
** składnik występujący naturalnie w olejku eterycznym
 
100% składników pochodzenia naturalnego. 48% składników pozyskiwanych z upraw ekologicznych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz