11.12.2020

Odżywczy krem do twarzy Phyt's

Lubię treściwe odżywienia skóry twarzy, więc z chęcią sięgnęłam po krem Phyt's.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem pachnie subtelnie kwiatowo-ziołowo. Zapach jest ulotny.

Krem jest bardzo gęsty, treściowy, ale nietłusty. Podoba mi się taka konsystencja. Jest tak jak lubię.

Krem nadaje się tylko na noc, bo zostawia lekką tłustą warstwę, ale tylko lekką. Jednak na dzień ta warstwa byłaby widoczna. Krem idealny na jesień i zimę.

Krem jest wydajny. Pojemność 40 g towarzyszyła mi przez okres 36 dni stosowania tylko na noc. Po otwarciu należy zużyć go w ciągu 3 miesięcy.

Pokochałam ten krem. Moja skóra dzięki niemu jest należycie odżywiona i nawilżona.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do kupienia w sklepie Kissinger w cenie 225 zł.

Skład INCI: Aqua/Water/Eau, Helianthus annuus (Sunflower) seed oil*, Argania spinosa (Argan) kernel oil*, Cannabis sativa (Hemp) seed oil*, glycerin (vegetal), parfum (natural fragrance), dicaprylyl carbonate, glyceryl oleate, Cera alba*/Beeswax/Cire d’abeille, sodium chloride, polyglyceryl-3 polyricinoleate (Olive extract), pentylene glycol, Cinnamomum camphora (Camphor) bark oil*, Lavandula hybirda (Lavandin) oil*, tocopherol, Butyrospermum parkii (Shea) butter*, Olea europaea (Olive) oil unsaponifiables, Glycine soja (Soyabean) oil*, magnesium sulfate, limonene°, linalool°
*Organic ingredients. 100% of the ingredients have a natural origin.
100% MADE IN FRANCE, Ecocert, Cosmebio, Qualité France

2 komentarze: