6.11.2020

Smak limonki, czyli balsam do ust Fruu

Do zakupy tego balsamu zainspirowała mnie Natalia z Naturalnie na dzień dobry . Naturalne balsamy do ust Fruu od razu zwróciły moją uwagę. Zdecydowałam się na wersję limonka. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta

Balsamy FRUU są w dużej mierze wykonane ze składników wyekstraktowanych i pochodzących z ponad 15 różnych rodzajów owoców posiadających składniki odżywcze. W 100% biodegradowalny. Większość składników jest produkowana z produkt ubocznych przetworzonych odpadów owocowych, co generuje istotne dodatkowe dochody dla drobnych producentów owoców oraz jest bardzo przyjazne środowisku. 

Przywróć idealny pocałunek dzięki naszemu balsamowi do ust LIMETKA

  • Tworzy matowy wygląd o gładkim i maślanym odczuciu
  • Zawiera wzbogacający olej z pestek limonki i olej kokosowy
  • Kojące i nawilżające działanie aloesu
  • Bez sztucznych barwników
  • Zawiera witaminę E - zwalcza wolne rodniki i zanieczyszczenia.
Moja ocena 

Balsam pachnie intensywnie limonką. Zapach jednak jest ulotny i nie utrzymuje się długo na ustach. 

Konsystencja jest dość twarda. Balsam przetrwał bez problemów letnie upały. 

Przez swoją twardość balsam jest wydajny. Waga 4,5 g towarzyszyła mi przez 28 dni bardzo intensywnego używania. 

Opakowanie wygodne. Zakrętka działa bez zarzutów do samego końca. Po otwarciu balsam należy zużyć w ciągu 12 miesięcy. 

Moje usta pokochały balsam Fruu i z wielką przyjemnością sięgnę po niego jeszcze wiele razy. A i jestem ciekawa innych wersji. 

Balsam do kupienia w sklepie Panda Wanda w cenie 15 zl.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Euphorbia cerifera cera (Candelilla wax), Cocos nucifera (Coconut) oil, Simmondsia chinensis (Jojoba) seed oil, Theobroma cacao seed (Cocoa) butter, Citrus aurantifolia (Lime) seed oil, Aloe barbadensis (Aloe Vera) leaf extract, Mangifera indica (Mango) seed butter, Butyrospermum parkii (Shea) butter, Tocopherol (Vitamin E), Xylitol, Aroma (flavour), Musa sapientum (Banana) fruit extract, Stevia rebaudiana leaf/stem extract, d-Limonene, Citral, Geraniol.

2 komentarze: