30.10.2020

Serum do twarzy Avril

Francuskie, naturalne kosmetyki Avril zdążyły już podbić moje serce. To była tylko kwestia czasu, jak sięgnęłam po serum do twarzy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Serum pachnie subtelnie słodko. Zapach jest ulotny.

Konsystencja średnio lejąca. Woda na pierwszym miejscu w składzie daje o sobie znać. Serum jest koloru szarego. 

Serum ładnie się wtapia w skórę. Nie zostawia tłustej warstwy. 

Opakowanie typu airless. Pompka działa bez zarzutów. Nie ma możliwości kontrolowania zużycia kosmetyku. 

Po otwarciu serum należy zużyć w ciągu 9 miesięcy.

Pojemność 30 ml towarzyszyła mi przez 41 dni stosowania wyłącznie rano.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja skóra polubiła to serum. Ładnie na nie reagowała. Jednak serum w moim przypadku nie jest bez wad. Lubił się lekko rolować. I choć rolowanie jest lekkie, to mi to przeszkadza. Próbowałam dawać tylko jedną pompkę i solo bez kremu, ale efekt był taki sam - rolowanie. Zatem przez to rolowanie nie kupię serum ponownie. Szkoda, bo cenię markę. Na szczęście nie zniechęcam się do marki i nadal będę testować inne kosmetyki. Nawet już mam na oku krem do twarzy. 

Serum do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 42,99 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Skład INCI: Aqua (Water)DiglycerinPolyglyceryl-4-CaprateGalactoarabinanglicerynaCaprylic/capric TriglycerideXanthan GumAloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice Powder [1]Glyceryl CaprylateGlyceryl UndecylenateSclerotium Gum (Amigel)Sweet Almond OilPolyglyceryl-6-EstersLysolecithinRiboseSodium CitrateHydrogenated Vegetable OilPullulanCaffeineCoffea Arabica (Coffee) Seed ExtractChlorella Vulgaris ExtractPolygonum Fagopyrum (Buckweat) Seed ExtractLavandula Stoechas Extractlevulinic acidp-Anisic acidSodium LevulinatePotassium HydroxideParfum (Fragrance)TocopherolLecithin
1 - z kontrolowanych upraw ekologicznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz