24.06.2021

Krem do rąk Nutka

Moje dłonie są wymagające. Potrzebują dobrego nawilżenia i odżywienia. Właśnie skończyłam krem do rąk polskiej marki Nutka

Krem jest bezzapachowy. Konsystencja gęsta. Nie wchłania się do matu. Zostawia lekki, tłusty film, więc krem stosowałam tylko na noc. Trzeba poświęcić chwilę, żeby krem wmasować. 

Na opakowaniu nie ma informacji, w jakim czasie należy go zużyć po otwarciu, a lubię znać taką informację. Krem towarzyszył mi przez ponad miesiąc. Pojemność to 100 ml. 

Moje dłonie bardzo dobrze przyjęły ten krem. Są dzięki niemu dobrze nawilżone i odżywione. Chętnie do niego wrócę, jak go spotkam. 

Krem do kupienia w Biedronce lub w sklepie Nutka w cenie 9,99 zł.



2 komentarze:

  1. Miałam jakiś ich krem z boxa kosmetycznego i z tego co pamiętam, średni był. Choć przez te kilka lat mogli sporo poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mem krem do twarzy. Ciekawe, jak się spisze.

      Usuń