19.06.2021

Pachnieć gumą balonową, czyli balsam do ust Crazy Rumors

Amerykańskie, naturalne balsamy Crazy Rumors odkryłam jeszcze w 2017 roku (czyt.: Pistacjowy dotyk). Dziś do niech wracam. Tym razem do wersji Bubble gum, czyli guma balonowa. 

 


Balsam pachnie obłędnie gumą balonową. Nie jestem fanką żucia gumy, ale ten zapach mnie zahipnotyzował. Zapach dzieciństwa. Jednak zapach nie trwa długo, jest ulotny. Mimo wszystko zapach utrzymuje się na tyle, żeby się nim zdążyć podelektować. Dla fanek gumy balonowej lektura obowiązkowa.


Balsam jest miękki, ale nie na tyle, żeby się ciapał czy złamał. Ciekawi mnie, jak wytrzyma te dzisiejsze upały. 

Po otwarciu balsam należy zużyć w ciągu 18 miesięcy.  Waga - 4,25 g.


Jestem zakochana w tym balsamie. Moje usta są świetnie nawilżone i odżywione. Z miłą chęcią do niego wrócę. Udany zakup. 



Balsam do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 21,99 zł.

Skład INCI: macadamia ternifolia (macadamia) seed oilOlea Europaea Fruit Oil [1]Butyrospermum Parkii (Shea) Butter [1]Euphorbia Cerifera (Candelilla) WaxGlycine Soja (Soybean) WaxSimmondsia Chinensis (Jojoba) Seed OilCopernica Cerifera (Carnauba) Wax [1]Aroma [2]TocopherolEupatorium Rebaudianum Bertoni (Stevia)


    1 aus biologischem Anbau
    2 aus natürlichem Ursprung

 

4 komentarze:

  1. Fajnie się prezentuje, ja bardzo lubię tego typu produkty z fajnym składem, choć tego nie znałam. Obawiam się, że może mu być ciężko przy aktualnych temperaturach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bacznie dzisiaj obserwuję balsam i nawet się nie ciapie, więc jest ok. Daje radę w upale.

      Usuń
  2. Myślę, że polubiłabym się z tym balsamem, ciekawy zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kupiłam z czystej ciekawości i okazało się, że to strzał w 10.

      Usuń