13.08.2021

Siła konopi, czyli krem na dzień Nutka

Polska, naturalna marka Nutka rozgościła się u mnie na dobre. Na pierwszy ogień poszedł krem do rąk, a teraz krem do twarzy na dzień. 

Krem jest praktycznie bezzapachowy. Ma gęstą, treściwą konsystencję, którą polubiłam. Wtapia się w skórę całkowicie. Nie zostawia tłustego filmu.

Producent zaleca stosowanie kremu na dzień, ale ja też nakładałam go na noc i spisywał się znakomicie. To uniwersalny krem.

Krem towarzyszył mi przez 20 dni przy stosowaniu go dwa razy dziennie. Pojemność 50 ml.

Polubiłam ten krem. Moja skóra mi dziękuję za niego. Jedyną wadę kremu jest niejasne opakowanie, na którym nie ma informacji, a w jakim czasie należy zużyć krem po otwarciu, a lubię znać taką informację.

Jeśli jeszcze spotkam ten krem, to się na niego skuszę. Krem do kupienia w Biedronce albo online u producenta w cenie 29,99 zł.




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz