7.09.2021

Dlaczego nie warto kupować perfumy na zapas

Zapach The Different Company Sublime Balkiss, to zdecydowanie jeden z najładniejszych zapachów, jaki miałam okazję poznać. Zapach kupiłam 5-6 lat temu. Na buteleczce jest napis, że po otwarciu należy zapach zużyć w ciągu 18 miesięcy. Ja jednak używałam go przez lata. I niestety okazało się, że zapach wywietrzał. Nic nie czuć. Ma się wrażenie, że psika się wodą. Zatem nie warto chomikować zapachów. Trzeba je po prostu używać. Tym sposobem nie będę już kupować nowych zapachów. Muszę najpierw zużyć całą swoją kolekcję, a mam co zużywać. 





2 komentarze:

  1. Kiedyś miałam podobną sytuację, teraz mam max 5-6 zapachów i koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to najdroższy zapach w mojej kolekcji. Szkoda mi, ale mam nauczkę na przyszłość.

      Usuń