17.12.2021

Naturalny skarb z Węgier, czyli krem do twarzy Flawless od Pure White Cosmetics

Naturalną markę z Węgier Pure White Cosmetics miałam już na swoim radarze od pewnego czasu. W końcu skusiłam się na krem do twarzy Flawless. 

Krem pachnie subtelnie kwiatami. Zapach jest ulotny. 

Gęsta konsystencja ładnie się wtapia w skórę. Nie pozostawia tłustego filmu. Krem ma kolor biały. Jest to krem uniwersalny. Dla każdego rodzaju skóry i na każdą porę roku. 

Pojemność 50 ml towarzyszyła mi przez 20 dni przy stosowania 2 razy dziennie. Krem po otwarciu należy zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Opakowanie higieniczne. Choć nie można kontrolować zużycia, więc nie wiemy, kiedy krem się ma skończyć. 

Moja skóra bardzo polubiła ten krem. Chętnie do niego wrócę, ale też jestem ciekawa teraz innych kosmetyków marki.

Krem do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 157 zł.

Skład INCI:     Aqua (Water)Aloe Barbadensis Leaf Juice [1]Glyceryl Stearate SEOrbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil [1]UndecaneTridecaneCocos Nucifera (Coconut) Oil [1]Coco CaprylateHelianthus Annuus (Sunflower) Seed Oillilium candidum (white lily) flower extractCamellia Sinensis Leaf Oil [1]Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil [1]Silk Amino AcidTocopherolBenzyl AlcoholSalicylic AcidSorbic AcidParfum (Fragrance) [2]Micatitanium dioxidemica (CI 77019)Ci 77891 (Titanium Dioxide)Ci 77861 (Tin Oxide)Sodium Phytate

   1-  z kontrolowanych upraw ekologicznych
   2-  z naturalnych olejków eterycznych


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz