26.08.2022

Szampon do włosów Bema

Naturalną, włoską markę Bema bardzo lubię. Tym razem sięgam po nowość dla mnie - szampon do włosów. 

Szampon pachnie intensywnie landrynkami. Zapach przyjemny, ale nie utrzymuje się długo na włosach. 

Konsystencja bardzo lejąca się. Wodnista. Kolor przezroczysto-żółty. 

Szampon po otwarciu należy zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Szampon bardzo mocno się pieni. Wystarczy mała ilość do umycia całych włosów. Pojemność 200 ml starcza na długo.

Szampon sprawia, że włosy są świetnie oczyszczone i nawilżone. Czy działają na wypadanie włosów, to trudne mi powiedzieć. Szampon sprawia, że włosy mam świeże przez 7 dni.

Szampon nie plącze włosów. Ładnie się rozczesują. Nie trzeba stosować odżywki czy maski. 

Moje włosy są zakochane w tym szamponie. Zdecydowanie jest to czołówka szamponów w całym moim życiu. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Jeszcze do niego wrócę nieraz.

Skład INCI:     camelia sinensis leaf water [1]Centaurea Cyanus (Flower) Water [1]Aqua (Water)Ammonium Lauryl SulfateLauryl GlucosideerytrytolSodium ChlorideSodium Coco-SulfateCoco GlucosideglicerynaGlycogenMannitolpterocarpus marsupium bark extractDisodium SuccinateGlutamic AcidHelianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil [1]Euterpe Oleracea Fruit Oil [1]TocopherolGlyceryl OleateOlive (Olea Europaea) Fruit Oil [1]macadamia ternifolia seed oil [1]Hydrolyzed Rice ProteinDicaprylyl Etherlauryl alcoholBenzoic AcidSodium BenzoatePotassium SorbateBenzyl AlcoholDehydroacetic Acid
   1 - z kontrolowanych upraw ekologicznych

Szampon do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 70,10 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz