2.09.2022

Lekki krem nawilżająco-rewitalizujący Clochee

Polubiłam krem na noc polskiej, naturalnej marki Clochee, więc sięgnęłam po krem lekki krem nawilżająco-rewitalizujący.  


Krem delikatnie pachnie kwiatami. Zapach ulotny. 

Konsystencja średnio gęsta. Czuć wodę pierwszą w składzie. Kolor kremu - biały. 

Krem ładnie się wtapia w skórę. Nie roluje się. Nadaje się do stosowania na dzień i na noc. Ja stosowałam dwa razy dziennie. 

Skóra po kremie jest mięciutka. Dobrze nawilżona i odżywiona. Podoba mi się efekt tego kremu. 

Krem wydajny. Pojemność 50 ml starcza na 3 tygodnie przy stosowaniu 2 razy dzinnie. Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 12 miesięcy. 

Szkło jest ciemne, granatowe, więc nie ma możliwości kontrolowania zużycia kremu, ale nie uznaję to wadę. Krem jest tak fajny, że można wybaczyć marce taką drobnostkę.

To kolejny udany produkt polskiej marki. Na pewno do niego wrócę. Idealny an sezon wiosna-lato.


Skład INCI: Aqua**, Caprylic/Capric Triglyceride**, Decyl Oleate**, Glycerin**, Glyceryl Stearate***, Glyceryl Stearate Citrate*, Cetearyl Alcohol**, Rosa Damascena Flower Extract **, Inulin**, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract**, Lecithin***, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter**, Tocopheryl Acetate***, Benzyl Alcohol***, Salicylic Acid***, Sorbic Acid***, Sodium Hyaluronate**, Xanthan Gum**, Sodium Hydroxide***, Parfum*** Legenda: * Certified ingredients, ** Natural Raw Material, *** Aprroved for natural cosmetics

Krem jest bardzo dobrze dostępny w wielu sklepach internetowych i stacjonarnych. Cena ok. 130 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz