22.02.2014

Łazienkowe zoo, czyli jeżyk i rybka w moim domu

W moim domu miłość do zwierząt szerzona jest od pokoleń. Od dziecka uczona mnie szacunku dla zwierząt i reagowania na ich cierpienie. Pod nasz dach trafiały najróżniejsze zwierzęta. Dom zawsze tętnił zwierzęcym życiem. A odkąd zostałam naturalną duszą, do domowego zoo dołączyli jeżyk i rybka. 






Jednak obrońców praw zwierząt (jeże są pod ochroną) już uspakajam, że tym razem zwierzęta są w postaci mydelniczek. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydła naturalne wymagają całodobowego dopływu powietrza i odprowadzania wody po użycia, więc jeżyk i rybka sprawują opiekę nad nimi w łazience. A zadanie wykonują znakomicie. Mydła są zawsze suche. Mydelniczki łatwo się czyści i są wytrzymałe nawet przy mydle o rozmiarze ok. 220 g. Jestem bardzo zadowolona z takiego łazienkowego zoo. 

Jeżyk został kupiony w sklepie Castorama w cenie 1,50 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rybka została kupiona w sklepie TK MAXX w cenie 7,50 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Jeżyk i rybka wpisali się już na stałe w krajobraz łazienki.

2 komentarze:

  1. Ale mnie wpuściłaś w maliny, myślałam, ze naprawdę hodujesz jeża:-D Ja nie mam ani jednej mydelniczki, za to na wannie mam taką zawieszkę kratownicę i też dobrze się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kompletu z prysznicem dostaliśmy taką mydelniczkę zawieszkę, ale nie kratownicę, tylko pełną, więc woda stała. Trzeba było kupić mydelniczki.

    OdpowiedzUsuń