14.02.2014

Perełka naturalna z Francji, czyli balsam ujędrniający do twarzy i ciała Savonille

Nie ma słów, by opisać moją radość płynącą z odkrycia tego balsamu. Moja skóra jest mi na pewno dozgonnie wdzięczna. A ja w końcu mogę cieszyć się w pełni nawilżoną i odżywioną skórą. A mowa o balsamie ujędrniającym do twarzy i ciała francuskiej marki Savonille

Producent balsamu przeznacza produkt do stosowania i do twarzy, i do ciała. Jednak po pierwszym użyciu zdecydowałam, że takiego drogocennego w swoich działaniach produktu nie zużyję na ciało, a wyłącznie na twarz. Balsam ma piękny, otulający zapach. Ja najmocniej czuję olejek palmarosa. Kolor w słoiczku jest żółty, ale balsam składając się prawie z samych olejów po zetknięciu się ze skórą od razu robi się bezbarwny.

Choć upłynęły 3 miesiące od zakupu, to nadal mam prawie 1/3 słoiczka, więc produkt jest bardzo wydajny, a jego cena bardzo dobra.

Rano moja skóra jest promienna, a nie sucha i matowa, jak zdarzało mi po niektórych kremach. Jestem po uszy zakochana w tym produkcie i nie wyobrażam sobie, by na mojej półce miało go zabraknąć.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Amygdalus dulcis oil, sesamum indicum oil, theobroma cacao butter, cera alba, carot extract, bellis extract, cinnamomum camphora oil, cymbopogon martini oil. 

W Polsce produkt dostępny wyłącznie w sklepie Maurelii w cenie 38,50 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz