14.02.2014

Naturalne rozpieszczanie ust, czyli balsamy do ust Alteya Organics i En Douce Heure

Moje usta należą do tych bardziej wymagających. Lubią się często wysuszać, więc szukam zawsze mocnych nawilżaczy. W poszukiwaniu moich ideałów wiele musiałam znieść, ale mój trud został wynagrodzony. Znalazłam swoich ulubieńców i nie zamierzam już się z nimi rozstawać.

Oto oni:

Alteya OrganicsBalsam do ust organiczny - Róża Damaszku z certyfikatem USDA Organic

Pachnie pięknie różą. Dotąd nie znalazłam żadnego balsamu różanego do ust, który by tak pachniał różanie. Zapach oddaje moc ogrodu z różami. Nawilża znakomicie. Jest mięciutka już po pierwszym użyciu. Nie podrażnia. Kolor ma żółty. Bardzo wydajny (4,2 g), ale jak się kończy to nie pozostaje mi nic innego, jak biec po niego. Moje usta go kochają. 

Marka Alteya Organics to rodzinna firma, z siedzibą w Dolinie Róż w Bułgarii.

Skład INCI: sweet almond oil*, macadamia seed oil*, beeswax*, shea butter*, carnauba wax,* wheat germ oil*, rosemary leaf extract*, rose oil*, vitamin E 

*składniki pochodzące z upraw ekologicznych


W Polsce produkt wyłącznie dostępny w sklepie GoldenOil w cenie 25 zł, Perla Negra w cenie 24,99 zł oraz w sklepie Kosmetyki Naturalne Boutique, ul. Rakowicka 12 w Krakowie. 



En Douce Heure, balsam do ust słodka pomarańcza

Zapach mnie uwiódł już po otwarciu. Pachnie mieszanką pomarańczy, limonki i ziół. Nawilża bardzo dobrze, ale na początku jest dość twarda. Dopiero po ok. 2 dniach używania balsam robi się mięciutki i świetnie ślizga się po ustach. Nie podrażnia. Kolor ma delikatnie zielony. Ma bardzo fajne opakowanie, które mnie zaskoczyło. Spodziewałam się standardowego, a otrzymałam poręczne i duże, które zawsze odnajduję w torebce. Również waga jest większa od standardowego. Balsamu. ma 6,5 g, więc wystarczy mi na dłużej. Produkt warty swojej ceny. 

Marka En Douce Heure pochodzi z Francji.

Skład INCI: Butyrospermum parkii butter*, theobroma seed butter*, cera alba*, persea grattissima oil*, citrus sinensis oil* 
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych 

W Polsce produkt dostępny wyłącznie w sklepie Maurelii w cenie 29,76 zł


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz