15.02.2014

Rihanna w krainie perfum, czyli jak pachnie Reb'L Fleur

Piosenkarka Rihanna ma nosa nie tylko do trafnych wyborów piosenek na swoje płyty, które stają się hitami, ale też wie, jak poruszać się w świecie perfum. 

Dawno nie czekałam na żaden zapach tak, jak na Reb'L Fleur. Zapach miał premierę na wiosnę 2011 roku. Zapach jest nietestowany na zwierzętach, co jest dla mnie bardzo istotne. Byłam bardzo ciekawa, co nam zaoferuje piosenkarka z korzeniami Barbadosu. Zastanawiałam się, czy jej zapach będzie miał też takie ciepłe nuty z temperamentem, jak jej rodzinna kraina. 

Nie kupiłam zapachu od razu, ale czekałam na okazję cenową. Gdy pojawiła się (tester 100 ml za 86 zł), stałam się posiadaczką tych wyjątkowych perfum. 

Zapach natychmiast podbił moje serce i wskoczył na listę top10 moich ukochanych zapachów. Czuję w nim mieszankę słodyczy z karmelem i czekoladą na czele. Potrafi hipnotyzować. 

Nie ukrywam, że znając większość perfum znanych osób byłam nastawiona trochę z dystansem do Reb'L Fleur. Myślałam sobie, że to może być kolejny, komercyjny zapach mający na celu powiększenie majątku Rihanny. Moje obawy były niepotrzebne. Reb'L Felur nie powstydziłyby się takie marki jak Dior, Chanel czy Prada.

Zapach jest skierowany wyłącznie do fanów słodkich nut. Polecam zdecydowanie na porę jesień/zima, bo na wiosnę/lato jest za ciężki i może zmęczyć i samą posiadaczkę, i jej otoczenie.

Zapach jest bardzo wydajny i intensywny. Wystarczy jeden psik, by czuć go do końca dnia. Utrzymuje się spokojnie 8 godzin, a na ubraniu można czuć go nawet kilka dni. 

Buteleczka o pojemności 100 ml jest bardzo masywna i ciężka, więc absolutnie nie nadaje się do noszenia w torebce, ale nie ma z tym problemu. Zawsze można przepsikać do mniejszej buteleczki. Mnie osobiście 10 ml w torebce służy na bardzo długo. 

A co piszą o zapachu media? 
Reb'L Fleur to śmiała i niezwykle seksowna kompozycja emanująca intensywnym ciepłem. Ten promienny i nad wyraz intrygujący zapach zaskakuje, olśniewa i zapada w pamięć na długi czas. Reb'L Fleur – jest trudny do okiełznania jak sama wokalistka.
· Nuta głowy: brzoskwinia, śliwka, czerwona porzeczka.
· Nuta serca: tuberoza, fiołek, orzech kokosowy, hibiskus.
· Nuta podstawowa: piżmo, paczula, ambra, wanilia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz