30.08.2014

Inspirujący krem do rąk Neom Organics

Angielska, luksusowa, naturalna marka Neom Organics jest już znana moim czytelniczkom (czyt. Estelle&Thild oraz Neom Organics w TK MAXX; czyt. Neom Organics dla domu w TK MAXX). 

Odkąd zobaczyłam ją, bardzo mnie zaintrygowała. Śliniłam się do niej, mając nadzieję, że może uda mi się ją kupić w jeszcze niższych cenach. 

Moje życzenie się spełniło. Cena kremu do rąk została obniżona z 54,99 zł na 27 zł. Uznałam to za świetną okazję do zapoznania się z tą marką. Cena regularna kremu wynosi 100 zł. 



Krem zawiera olejki z fiołka, rumianku i drzewa cedrowego. 

Ten luksusowy krem do rąk jest pełen organicznych ekstraktów antyutleniających, które są idealne w kuracji przeciwstarzeniowej. Ekstrakt acai i odżywczy olej arganowy działa na produkcję kolagenu..Producent zapewnia, że krem działa szybko, pozostawiając ręce miękkie, gładkie i nietłuste.

Zapach jest subtelny, lekko kwiatowy z domieszką cedru. Łatwo go polubić, a nie można się nim znudzić. 

Jestem bardzo ciekawa efektów stosowania tego kremu. Na pewno się z wami podzielę moją opinią. 

Pojemność 75 ml.

Skład INCI: Aqua, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Cocoglycerides, Isopropyl Myristate, Stearic Acid, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Almond) Oil, Argania Spinosa (Argan) Oil, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Citrus Aurantium Dulcis, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Oil, Eugenia Caryophyllus (Clove) Leaf Oil, Lavandula Hybrida (Lavandin) Oil, Cananga Odorata (Ylang Ylang) Flower Oil, Juniperus Virginiana (Cedarwood) Oil, Ferula Galbaniflua (Galbanum) Oil, Anthemis Nobilis (Camomile) Flower Oil, Viola Odorata (Violet) Leaf, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder, Tocopherol, Sodium Benzoate, Glycerin, Euterpe Oleracea (Acai), Limonene, Linalool, Eugenol, Citral


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz