24.08.2014

Oliwka Nattessance Bebe ze słodkich migdałów nie tylko dla dzieci i niemowląt

Każdy ma jakoś słabość. Jeden do słodyczy, drugi do książek czy gier, a inny do kolekcjonowania znaczków. Życie bez słabość byłoby puste. A jaką ja mam słabość? Poza naturą oczywiście. Mnie przypadła słabość do siniaków. Nie wiem, jak ja to robię, ale nawet jak bardzo, bardzo uważam w domu, to i tak gdzieś sobie nabiję siniaka. 

Na szczęście znalazłam skuteczny sposób zaradzenie tego niespotykanego zjawiska. Gdy tylko pojawia się nowy siniak, sięgam po oliwkę dla dzieci i niemowląt Natessance Bebe.


Oliwka pochodzi z biologicznej, wyjątkowo delikatnej i hipoalergicznej linii kosmetyków do pielęgnacji dzieci i niemowląt. Jest przeznaczona szczególnie dla wrażliwej skóry. 

Organiczny tłoczony na zimno olejek ze słodkich migdałów chroni i pielęgnuje hiperwrażliwą skórę dziecka. Bogata w lipidy, z wysoką zawartością witaminy E, idealna do stosowania zarówno na twarz i ciało. Rekomendowana w celu zapobiegania podrażnieniom. 

Oliwkę stosuję głównie na siniaka i efekt jest bardzo dobry. Siniaki szybko znikają. 
Z ciekawości również używałam oliwkę do ciała i pięknie nawilża skórę. Ciało po niej przyjemnie pachnie.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Jest to produkty, który na stałe wpisał się w krajobraz mojej półki z kosmetykami. 

Na dodatek robiąc zakupy, spotkała mnie wyjątkowo miła niespodzianka. Do zakupu 2 sztuk oliwki otrzymałam gratis żyrafkę oraz buciki szwedzkiej marki teddy kompaniet. Żyrafka wygląda uroczo i jest sporych rozmiarów. A buciki z sentymentu zostawiłam na pamiątkę. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Prezenty od teddy kompaniet tak mi się spodobały, że przeglądając ofertę tej marki, nie mogłam się oprzeć pieskowi. Musial być mój. Piesek jest wiernym towarzyszem żyrafki. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cena oliwki ok. 36 zł
Pojemność 50 ml

Skład INCI: Prunus amygdalus dulcis (Sweet almond) oil*, Tocopherol, Helianthus annuus (sunflower) seed oil.
* z rolnictwa ekologicznego

2 komentarze: