23.08.2014

Nature's Bio, czyli nowa naturalna marka z Włoch

Włoskie kosmetyki Nature's Bio przeznaczone są szczególnie dla osób z wrażliwą skórą. Posiadają certyfikat Eco Cert. 









Tą nieznaną mi markę spotkałam podczas mojego regularnego przeglądu stacjonarnych sklepików naturalnych i aptek z naturalnym asortymentem. Miałam okazję oglądać sześć produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. 

Krem do rąk z proteinami pszennymi. Kocanka włoska (emolient) i proteiny pszenne (nawilżacz) zapobiegają spierzchnięciu i zaczerwieniu skóry. Producent zapewnia, że krem lekko i łatwo się wchłania oraz chroni dłonie przed niekorzystnym wpływem środowiska, pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. 
Pojemność 50 ml.
Cena 19 zł. 

Krem nawilżający do twarzy z woskiem z oliwek, betainą z pestek słonecznika. Delikatna i orzeźwiejąca konsystencja kremu daje optymalny efekt i nawilżenie. Łagodzące i ochronne właściwości kocanki włoskiej w połaczeniu z woskiem z oliwek wspomagają przeciwstarzenie procesu na skórze. Krem zawiera także olejek z pestek słonecznika oraz betainę, która promuje elastyczność i jędrność skóry. 
Pojemność 50 ml
Cena 42 zł 

Krem przeciwstarzeniowy do twarzy z kompleksem bioage i kwasem hialuronowym. Specjalna kompozycja kremu stworzona, by zapobiegać oznakom starzenia, pobudzać witalność skóry i wygładzić drobne zmarszczki. Krem zawdziędza swoją efektywność działaniu kwasu hialuronowego i kompleksowi ekstraktów roślinnych bioage, które w połączeniu z drogocenną wodą z kocanki włoskiej, promują elastyczność i nawilżenie skóry. 
Pojemność 50 ml
Cena 59 zł 

Mleczko do ciała z masłem shea i woskiem z oliwek. Jedwabista i dobrze rozprowadzająca się konsystencja mleczka natychmiast się wchłania, pozostawiając skórę gładką, delikatną i stonizowaną. 
Pojemność 200 ml
Cena 40 zł

Tonik i mleczko do demakijażu z rumiankiem i olejkiem z pestek słonecznika. Specjalna formuła z podwójnym efektem: delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia oraz tonizuje skórę. Dzięki wyciągowi z rumianku oraz olejkowi z pestek słonecznika skóra pozostaje gładka i delikatna, a woda z kocanki włoskiej dodaje skórze świeżości i blasku 
Pojemność 150 ml
Cena 29,30 zł

Żel do mycia ciała zawierający wodę z kwiatu pomarańczy oraz wodę z kocanki włoskiej. 
Pojemność 200 ml
Cena 23 zł 

Produkty stacjonarnie dostępne wyłącznie w Krakowie, w Aptece Studenckiej, ul. Studencka 7 oraz internetowo w Apteka jak marzenie


Zaciekawiły mnie te produkty i już wiem, że w najbliższym czasie wybiorę się po coś. Tylko jeszcze nie wiem, po co. Podjęcie decyzji pomoże mi przegląd moich zapasów. Być może kończy się mi akurat krem do rąk albo mleczko do ciała? Do poniedziałku mam czas na zastanowienia się. A co Wy mi doradzacie? Co wybrać na pierwszy ogień? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz