30.08.2014

Herbatka Teekanne na dobry początek dnia

Herbaty Teekanne są moimi ulubionymi. Chyba nie ma herbaty tej marki, której bym nie skosztowała. 

Obecnie moim faworytem jest czarna porzeczka z cytryną (black currant with lemon).

Czarna porzeczka z cytryną zastąpiła truskawkę, która została wycofana ku mojej rozpaczy. Mogłam ją pić hektolitrami i nigdy nie miałam dość. Na miejsce truskawki pojawiła się nowa truskawka (sunrise strawberry) odbiegająca od poprzedniej. 

Czarna porzeczka z cytryną pochodzi z serii owoców świata (World of Fruits). Jest to, moim zdaniem, najlepsza seria Teekanne. Herbatka jest bardzo orzeźwiająca i wyjątkowo smaczna. 
W opakowaniu jest 20 torebek (50 g). 

Skład: hibiskus, owoc dzikiej róży, skórka pomarańczowa, jabłko, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat cytrynowy, aromat czarnej porzeczki, skórka cytrynowa, czarna porzeczka, owoc bzu czarnego



Kilka dni temu, przeglądając półkę z herbatkami, wypatrzyłam zieloną herbatę z kwiatem opuncji (green tee with opuncia flower). 

Była na promocji - 2,85 zł, więc nie traciłam dłużej czasu i umieściłam ją w koszyku. Nie byłabym sobą, gdybym ominęła nieznany mi smak herbatki Teekanne.

Zielona Herbata znana jest w Chinach od tysięcy lat jako wyśmienity napój oraz źródło zdrowia i dobrego samopoczucia. Aktualnie jest tak popularna ze względu na naturalną zawartość antyoksydantów, które wspomagają organizm w walce z wolnymi rodnikami. Green Tea "Opuncia" łączy znakomity smak zielonej herbaty z egzotycznym aromatem opuncji, dając w rezultacie wyborny specjał herbaciany. 

Herbata pachnie bardzo intrygująco. Czuć kwiat opuncji z lekką nutą zielonej herbaty. Jestem pewna, że perfumy o takim zapachu byłyby bestsellerem. 

Choć osobiście nie przepadam za czystą zieloną herbatą, to już zielona herbatka z przekonywującym mnie dodatkiem potrafi skusić. I takim właśnie ciekawym dodatkiem jest dla mnie opuncja. 

W opakowaniu jest 20 torebek (50 g). 

Skład: herbata zielona, aromat opuncji



Herbatki Teekanne są dla mojego podniebienia wymarzoną pieszczotą na początek dnia. 


A jakie Wy lubicie herbatki? Bardzo chętnie poznam waszych ulubieńców. 



2 komentarze: