27.08.2014

Pachnące nowości od Provence et Nature

Francuska marka Provence et Nature, specjalizująca się w naturalnych zapachach, przygotowała dla swoich fanek intrygujące nowości. 

Sklep naturalny Golden Oil, jedyny dystrybutor tej marki na terenie Polski, zadbał o to, żeby nowości pojawiły się na czas i mogły cieszyć miłośniczki natury również w naszym kraju.

Zapachy provence&nature nie są testowane na zwierzętach.


Dostępne zapachy w pojemności 100 ml, w cenie 86 zł:
Ambre
Kwiat pomarańczy
Lawenda
Paczuli
Drzewo sandałowe
Wetiwera rum
Ylang-Ylang
Zielona herbata

Dostępne zapachy w pojemności 10 ml, roll-on, w cenie internetowo - 34 zł, a stacjonarnie - 29 zł:
wanilia-kokos
mięta werbena
kwiat pomarańczy
paczula

Zapachy Provence et Nature są mi bardzo dobrze znane od lat. Róża i lipa skradły moje serce już dawno. Są wyjątkowo trwałe i zwracające na siebie uwagę. Róża służy mi jako sprawdzony prezent, bo nie ma kobiety, której by się ten zapach nie podobał. To nie jest pospolita róża, a wyjątkowa, otulająca i bez pazura. 

Znając talent twórców marki, wybrałam się na przegląd nowości. 

Zapachy od razu przykuwają oczy pięknymi opakowaniami. Aż miło dostać tak zapakowany podarunek. 

Są trwałe, ale nie zbyt intensywne, więc nie ma obawy, że zapach będzie przeszkadzał otoczeniu albo nas zmęczy. 

Wybór jest tak duży, że każdy znajdzie swój ulubiony. 

Usłyszałam, że hitem sprzedażowym jest Ylang-Ylang. Nie zdziwiło mnie to, bo Ylang-Ylang jest afrodyzjakiem, więc być może kupowany jest w celach uwodzenia płci przeciwnej. Jakkolwiek zapach bardzo udany i kobiecie noszącej ten zapach w pełni należą się komplementy. 

Gdybym miała wybrać swojego ulubieńca, to byłby drobny problem, bo mam aż 3 faworytów w tym konkursie: wanilię z kokosem, ambrę i właśnie wspomniany Ylang-Ylang. 

Może czas już zacząć pisać list do św. Mikołaja? 










Miłośniczkom natury, które będą mieć okazję odwiedzić Golden Oil stacjonarnie w Krakowie, gorąco polecam przetestowanie zapachu Bema BioSublime

Zapach dostępny stacjonarnie i internetowo w pojemności 50 ml, w cenie 74 zł. 

Zapach jest skomponowany na bazie drzewa sandałowego ekstraktu i ambre. Dodatkowo wzbogacony olejkiem z czarnych porzeczek. Bardzo intrygujący zapach. 

Jego czar urzekła mnie tak mocno, że również wpiszę go w liście do św. Mikołaja. 







2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie widziałam ich nigdzie u siebie stacjonarnie, na zakup zapachu przez internet raczej bałabym się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dostępne stacjonarnie są tylko w Krakowie. Ale nazwy bardzo odzwierciedlają zapach i są to naprawdę bardzo udane kompozycje. Z trwałością też bardzo dobrze.

      Usuń