26.08.2014

Polak potrafi, czyli szampon do włosów z olejem arganowym i kompleksem 12 ziół Stara Mydlarnia

W ostatnich latach na polskim rynku pojawiło się coraz więcej naturalnych marek. Stara Mydlarnia również postanowiła podążyć w kierunku natury wypuszczając na rynek linię kosmetyków Eco Receptura. Z tej linii zainteresował mnie szampon z olejem arganowym i kompleksem 12 ziół. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Szampon z dodatkiem oleju arganowego, kompleksem 12 ziół, proteinami pszenicznymi, prowitaminami B5 i keratyną przeznaczony jest do włosów przetłuszczających się u nasady i suchych na końcach. 

Producent zapewnia, że kompozycja ziół działa na skórę leczniczo, keratyna uzupełnia niedobór naturalnych składników budujących strukturę włosa. Olej arganowy głęboko odżywia, nawilża oraz poprawia elastyczność. Włosy stają się mocniejsze, pełne blasku, nawilżone i wygładzone. 

Kosmetyk otrzymał Znak Jakości Vege Fundacji Międzynarodowej Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva!, wydawcy miesięcznika VEGE dla produktów, które nie zawierają żadnych składników z uboju zwierząt i pochodzenia zwierzęcego. 

Oglądając szampon jego skład do końca mnie nie przekonywał. Gdyby producent wyrzucił kilka składników, to skład faktycznie byłby w pełni naturalny. A tak jak na razie tylko podąża w stronę natury. Mimo tego jednak postanowiłam dać mu szansę. 

Szampon pachnie aromatycznie, ciepło i ziołowo. Przypomina mi zapach, jaki unosi się w mojej kuchni w czasie przygotowań potraf i ciast na Boże Narodzenie. 

Szampon jest gęsty, wręcz oleisty. Choć konsystencja nie jest zbyt ciężka i w kontakcie z wodą natychmiast staje się lekka i pienista. 

Szampon dobrze oczyszcza włosy. Nadaje im blasku i gładkości. 

Jest bardzo wydajny. Pojemność 500 ml moim zdaniem jest za duża dla osób takich jak ja, którzy lubią testować nowe szampony. Ale dla osób zakochanych w tym szamponie ta pojemność to spełnienie marzeń. 

Do tej pory nie zauważyłam żadnych wad produktu, ale liczę na to, że producent popracuje nad składem i oprze go na 100% naturalnych składnikach. Wtedy mogę ponownie go kupić. Na razie wzięłam go na próbę i będę miała pod lupą Starą Mydlarnię. 

Szampon kupiłam stacjonarnie w cenie 33 zł. 


Skład INCI: Aqua, Amonium laureth sulfate, Disodium laureth soulfosuccinate, Cocoamidopropyl betaine, Sodium chloride polyquaterium-7, Glycerin&Rosmarinus officinalis leaf extr., Arnica montana flower extr., Lamium album extr., Salvia officinalis leaf extr., Pinus sylvestris bud extr., Nasturtium officinalis extr., Arctium majus root extr., Citrus limon peel extr., Hedera helix extr., Tropaeolum majus flower extr., Sodium Benzoate, Potasium sorbate, Parfum, D-panthenol, Polysorbate 20, Hydrolyzed silk protein, DL-alpha tocopherol, Keratin, Hydrolized wheat protein, Argan oil, Benzyl alcohol, Metylochloroizotiazoline, metylochloroizotialinone, Citrid acid, Linalool, Butylpheryl methylpropianal, Benzyl salicylate

2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem, skład bardzo ciekawy, brzydkie konserwanty, ale poza tym super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stara Mydlarnia mnie zaskoczyła i to miło. Będę się jej przyglądać bacznie.

    OdpowiedzUsuń