29.08.2014

Mydełkowe dylematy, czyli jak ciężko zachować zdrowy rozsądek

W naturalnych mydełkach zakochałam się bez pamięci.



Żele pod prysznic (odkąd Yves Rocher wycofał żel o zapachu palmy malezyjskiej) stały się dla mnie przeszłością.

Odkryłam już kilka osobistych perełek mydełkowych z firm: Savonille (czyt. Miętowa rozkosz), En Douce Heure (czyt. Mydło z oślim mlekiem En Douce Heure ), Urtekram (czyt. Różany duet), Tautropfen (czyt. Kropla raju), Plantlife (czyt. Naturalnie z TK MAXX) i Dr. Jacobs (czyt. Mydełkowy zawrót głowy od Dr. Jacobs).

Jednak to nie staje na przeszkodzie dalszego natrafiania na mydełka, które mnie ciekawią.




Oto lista mydełek, którym z przyjemnością znajdę ciepłe miejsce w moim domu:

Oliwkowe mydło antycellulitowe z luffą i guaraną marki BioSelect 

Grecka marka BioSelect jest mi nieznana. Chętnie przetestuję ich mydełko, bo opis jest kuszący. Choć nie mam cellulitu, to jestem ciekawa, co to mydełko zrobi z moją skórą. 

Waga 80 g, cena ok. 16 zł



Skład INCI: Olea Europaea (Olive) Fruit oil*, Elais guineensis (Palm) Fruit Oil*, Cocos nucifera (coconut) oil*, Aqua (Water), Sodium Hydroxide, Lavandula hybrida (lavandin) oil*, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil*, Paulinia cupana (guarana) extract*, Luffa cylindrica, Origanum Dictamnus (Dictamus) extract*
* pochodzące z upraw organicznych







Mydło z drzewa herbacianego i zielonej glinki (tea tree and green clay) z serii Odylique marki Essential Care


Waga 100 g, cena ok. 26 zł



Skład INCI: Sodium olivate*, aqua, sodium cocoabutterate
*z upraw ekologicznych





Mydło z dodatkiem olejku różanego z Chili i masła Karite marki Argile Provence z certyfikatem Eco Cert 




Waga 125 g, cena ok. 20 zł

Skład INCI : sodium palmate, sodium palm kernelate, aqua, parfum (benzyl benzoate, citonellol, d-limonene, hexyl cinnamal, butyl phenyl methyl propional, linalool), glycerin, musk rose oil*, corn starch modified, butyrospernum parki.
*98% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego.




Egzotyczne lawendowe mydło z mlekiem jaka, miodem i czerwoną glinką marki Wild Earth



Waga 100 g, cena 26,49 zł (aktualnie jest w promocyjnej cenie 21,19 zł w sklepie Blisko Natury)

Skład INCI: masło kokosowe, woda, olej słonecznikowy, olej palmowy, oliwa z oliwek, mleko jaka, czerwona glinka, lawenda, miód



Egzotyczne waniliowe mydło z mlekiem jaka marki Wild Earth 






Waga 100 g, cena 26,49 zł

Skład INCI: masło kokosowe, woda, olej słonecznikowy, olej palmowy, oliwa z oliwek, mleko jaka, kompozycja zapachowa

Jeszcze nie miałam żadnego mydełka od Wild Earth, a bardzo kuszą. 




Mandarynkowo-pomarańczowe mydło francuskiej marki Douce Nature 


Waga 100 g, cena 11,99 zł

Skład INCI: Sodium Palmitate*, Sodium Palm Kernalate*, Aqua, Citrus Aurantium Dulcis Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Glycerin*, Citrus Nobilis Oil*, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Citral, Limonene, Linalol.
*z upraw kontrolowanych biologicznie 



Afrykańskie mydło marki Your Natural Side




Kraj pochodzenia: Ghana 


Waga 100 g, cena 18,90 zł

Skład INCI: Elaeis Guineensis Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Oil, Theobroma Cacao Ash (traces)




A Wy na jakie mydełka macie ochotę? Kuście mnie do woli. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz