29.12.2014

TK MAXX się wysprzedaje

Poświąteczny weekend dla sklepów należał z pewnością do bardzo udanych. Miałam okazję zaglądnąć do centrum handlowego i ledwo przedarłam się przez tłumy. Magia poświątecznych wyprzedaży zrobiła swoje i przyciągnęła wiele osób, żądnych zakupów po okazyjnych cenach. 

Nie mogłam odmówić sobie choćby małego przeglądu półek, tak z czystej ciekawości i dla porównania sytuacji. 

Z kosmetycznych sklepów czekałam tylko na jedną wyprzedaż. Inne mnie nie interesowały, bo czym mogłyby mnie zaskoczyć? Sephora od lat powiela stare chwyty typu -25% na kosmetyki do makijażu (choć ja pamiętam czasy, kiedy raczyła nas zniżką -30% na kosmetyki do makijażu), a Douglas trzyma się zniżki -20% na zestawy świąteczne. 

Tylko jeden sklep mógł mi zapewnić adrenalinę i sprawić, że nie będę się nudzić. Jego strategia wyprzedaży jest nieprzewidywalna, więc z niecierpliwością czekałam, co tym razem zaoferuje. A mowa o sklepie TK MAXX. 




Zanim dotarłam do stoiska z kosmetykami, to sprawdziłam, co kryje się na innych działach. Nie brakowało chińszczyzny (produktów z metkami Made in China) z wyższej półki. I tak za sumę 649 zł można było kupić shopper od Michael Kors albo shopper od Ralph Lauren w cenie 190 zł z 399 zł. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Z naturalnych produktów, u których zanotowałam znaczny spadek cen, zauważyłam:

Organic Surge, żel do mycia twarzy z gliceryną, aloesem i różą geranium (daily care face wash) 200 ml w cenie 9 zł z 24,99 zł (cena w polskich sklepach internetowych np. w Aroma perfumy 29,99 zł). 



Skład INCI: Aqua/Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin**, Decyl Glucoside, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Sucrose Laurate, Lauryl Glucoside, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Pelargonium Graveolens Oil, Alcohol Denat., Citric Acid, Tocopherol, Citronellol, Dehydroacetic Acid, Geraniol, Sorbic Acid. *ingredient from organic farming. **made using organic ingredients.

Organic Surge, mydło w płynie do rąk o zapachu tropikalnej bergamotki 250 ml w cenie 9 zł z 12 zł, ale początkowo kosztowało 16,99 zł (cena w polskich sklepach internetowych np. BeMyBio 29,99 zł).

Skład INCI: Aqua/Water, Aloe Barbadensis Extract*, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Sweet orange) Oil, Glycerin, Maris Sal, Sodium Phytate, Citric Acid, Limonene, Linalool. *ingredient from organic farming. Naturally occurring within essential oils.




Mydła z Tajlandii Soap-n-Scent o zapachu apple cinnamon (100 g) w cenie 8 zł z 16,99 zł oraz lemongrass (200 g) w cenie 12 zł z 19,99 zł. 




Uwielbiane przeze mnie naturalne mydła Heyland & Whittle o zapachu Oatmeal & Spice (95 g) w cenie 6,50 zł z 12,50 zł oraz Coconut, Wanilla & Blackpepper (150 g) w cenie 9 zł z 19,99 zł.





Świece Heylad & Whittle o cudnym zapachu Olive & Fig (230 g) w cenie 40 zł z 54,99 zł, Citrus & Lavender (230 g) w cenie 27 zł z 54,99 zł oraz Neroli & Rose (230 g) w cenie 27 zł z 54,99 zł. Cena regularna tych świec wynosi 100 zł i palą się ponad 40 godzin.  




Zestaw naturalnych kremów Tiaki z Nowej Zelandii w cenie 69,99 zł. 

Zestaw zawiera: krem na dzeiń (60 g), krem na noc (60 g) oraz krem pod oczy (15 g). 

Kremy należy zużyć w ciągu 4 miesięcy od otwarcia. 

Sam krem na dzień zagranicą kosztuje ponad 60 zł, więc ten zestaw to dobra okazja.




Tiaki nie wszystkie kosmetyki ma naturalne. Przykładowo ten krem Tiaki nie jest w 100% naturalny.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza



Certyfikowany olej arganowy do twarzy marki Eco. z Australii w cenie 18 zł (15 ml) z 34,99 zł. Cena regularna zagranicą - 63 zł. 

Masło karite eukaliptusowe z Tajlandii (60 ml) w cenie 15 zł z 29,99 zł.


TK MAXX również ma wiele zapachów dla kobiet w dobrych cenach. Nie są to zapachy naturalne i najczęściej testowane na zwierzętach, ale napiszę wam tak dla porównania, żebyście wiedziały, jakie przebitki mają inne sklepy stacjonarne typu Sephora czy Douglas, a także sklepy internetowe. 

Escada, Especially Elixir 30 ml + balsam do ciała - 66 zł
Juicy Couture, Couture La La 30 ml + balsam do ciała - 66 zł
Donna Karen, Gold Sparkling 30 ml - 44 zł
Guerlain, Champs Elysses 50 ml - 69 zł
Kenzo, Madly 50 ml - 66 zł
Vera Wang, Princess 50 ml - 70 zł
Vera Wang, Princess 100 ml - 97 zł
Vera Wang, Lovestruck 100 ml - 80 zł
Chloe, See by Chloe, 50 ml - 97 zł
Paul Smith, Extreme Woman 100 ml - 70 zł
Agent Provocateur Eau Emotionnelle 30 ml - 49 zł
Superdry, neon purple 40 ml - 49 zł
Replay, Jeans Spirit 40 ml - 29 zł
jil sander, eve balsam do ciała - 20 zł
jil sander, bath and beauty 50 ml - 20 zł

Czy podoba wam się wyprzedaż w TK MAXX?

8 komentarzy:

  1. Chyba muszę kupić mocniejsze okulary;) Byłam w TK w Bonarce w sobotę i jakoś żadnych z produktów o których piszesz po obniżonych cenach nie widziałam:) A szkoda... ceny super... mam pecha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O której godzinie byłaś? Jak późnym popołudniem, to już było pewnie przetrzepane. Ja byłam chwilę po 10 godzinie i wszystko było ładnie poukładane, więc dobrze się oglądało.

      Usuń
    2. Byłam koło 13 i nic ciekawego nie rzuciło mi się w oczy:) Jak widać - takie uda znikają od razu:)

      Usuń
    3. Byłam dziś i z tego co widziałam w sobotę, to zapachy przetrzepane równo, a z naturalek przecenionych to tylko jeszcze mydła z Tajlandii są (lemongrass nową cenę, nie 12 zł, a dziś 9 zł) i świeczka cytrusowo-lawendowa Heyland & Whittle. Reszta ma nowe domy.

      Usuń
  2. Ależ rewelacyjne ceny, tak żałuję, że nie mam tego sklepu na wyciągnięcie ręki:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyli mnie tymi cenami. I jak tu nie kochać TK MAXX?

      Usuń