9.10.2015

Boska lekkość, czyli Emulsion Légère Divine od Lift'Argan

Po raz pierwszy francuską, naturalną markę Lift'Argan przedstawiałam za sprawą magicznego olejku do ciała (czyt.: Kwiaty Orientu). Dziś zapraszam was na spotkanie z boską lekką emulsją. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Przeciwzmarszczkowa emulsja Lift'Argan z kwasem hialuronowym, olejem arganowym, olejem z opuncji i róża damasceńską ma za zadanie walkę z upływającym czasem. Wybierając emulsję kierowałam się użyciem jej jako intensywnej kuracji dla skóry. Taka kuracja przeciwzmarszczkowa wskazana jest od czasu do czasu nawet, jeśli skóra nie jest pokryta zmarszczkami. W końcu lepiej zapobiegać niż leczyć. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Emulsja pachnie subtelnie różą. Zapach jest ta tyle mglisty, że szybko znika. Jestem fanką róży, więc nie obraziłabym się, jeśli zapach byłby intensywniejszy. 

Emulsja ma lekką konsystencję, tak jak podaje nazwa. Jednak znam lżejsze konsystencję, więc emulsja świetnie spisuje się i jako krem na dzień, i jako serum pod inne kremy. Emulsja szybko się wchłania. Nie zostawia białych śladów na skórze ani tłustej warstwy. Skórą ją wręcz pije. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opakowanie jest szklane z pompką i ma smukłą buteleczkę, która pięknie zdobi kosmetyczną półeczkę. Lubię takie opakowania z klasą. 

Emulsję należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia, co przy pojemności 50 ml nie powinno być dużym problemem. Emulsja przy swojej lekkiej konsystencji jest średnio wydajna, ale można jej to wybaczyć. 

Emulsja wyjątkowo dba o moją skórę, która jest nawilżona, jędrna i pełna energii. Efekt działania emulsji jest naprawdę imponujący. Choć nie mam zmarszczek, to widzę polepszenie napięcia skóry. Mogę się domyślać, że może faktycznie działać na drobne zmarszczki.

Emulsja nie jest bez wad. Ma jedną dużą. W Polsce jest niedostępna i można tylko liczyć na sklep TK MAXX. Tam właśnie zakupiłam swój egzemplarz w cenie 59,99 zł. Cena regularna wynosi ok. 150 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Bardzo mi się podoba to, że po raz kolejny marka Lift'Argan mnie nie zawiodła i spełniła swoje obietnice. To nie ostatnia przygoda z marką, bo w kolejce w mojej szafce czekają jeszcze inne kosmetyki z Francji. Mam przeczucie, że będą równie znakomite jak ich poprzednicy, a do boskiej, lekkiej emulsji z wielką przyjemnością wrócę, gdy będę szukać mocnej kuracji przeciwzmarszczkowej lub moja skóra będzie potrzebowała regularnej dawki przeciwzmarszczkowej. Emulsion Légère Divine to rewelacyjny i udany kosmetyk Lift'Argan

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Water), Anthemis Nobilis Flower Water*, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Coco-Caprylate/Caprate, Argania Spinosa Kernel Oil*, Lauroyl Lysine, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Cetearyl Alcohol, Sodium Levulinate, Glyceryl Stearate Citrate, Opuntia Ficus Indica Seed Oil*, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Benzoate, Balanites Roxburghii Seed Oil*, Argania Spinosa Pulp Extract*, Cetearyl Glucoside, Chondrus Crispus (Carrageenan), Glyceryl Undecylenate, Xanthan Gum, Tocopherol, Opuntia Ficus-Indica Stem Extract*, Sodium Hydroxide, Lactic Acid, Linalool, Citronellol, Sodium Hyaluronate, Benzyl Salicylate, Rosa Damascena Flower Extract*
*Ingrédients issus de l'Agriculture biologique


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz