14.10.2015

Zdrowe paznokcie z Bema

Włoska, naturalna marka Bema kryje w sobie wiele skarbów. Dzięki Bema odkryłam najlepszy krem do twarzy z wysokim filtrem (czyt. Parasol dla skóry) oraz piękne, naturalne perfumy (czyt. Magia czarnej porzeczki). Kiedy wypatrzyłam, że Bema posiada w ofercie odżywkę do paznokci, musiałam się skusić. Naturalna odżywka do paznokci już od dawna chodziła mi po głowie. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Balsam oleisty zapewnia pielęgnację dłoni i paznokci najbardziej wymagających i zniszczonych. Dzięki zawartości oregano hamuje rozwój grzybów, działając tym samym antyoksydacyjnie na skórę i paznokcie. W połączeniu z wyciągiem z tymianku zapewnia skórze dłoni ochronę przed bakteriami i wolnymi rodnikami. Olejek z drzewa herbacianego pozostawia dłonie nawilżone i odświeżone, a paznokcie wzmocnione i błyszczące oraz oczyszczone z wszelkich grzybów. Balsam wnika głęboko w strukturę około paznokcia. Zalecany do skóry problemowej i podatnej na chorób. 

Aktywne składniki: organiczny olejek drzewa herbacianego, tymianek, oregano, rozmaryn, wyciąg z jęczmienia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Odżywka pachnie przyjemnie mieszanką drzewa herbacianego i rozmarynu. Po niemiłych doświadczeniach z olejkiem BioAroma (czyt.: Z BioAroma komary nam niestraszne) trochę bałam się drzewa herbacianego w składzie. Jednak moje obawy były niesłuszne i zapach odżywka bardzo mi pasuje. Zapach jest intensywny i utrzymuje się długo na paznokciach. 

Odżywka ma olejową konsystencję, która wylewa się z paznokci. Nie należy przesadzać z ilością. Nie wchłania się w paznokcie. Po prostu trzeba ją wmasować w paznokcie. Ja stosuję odżywkę na noc, więc nie wycieram pozostałej ilości odżywki ani nie myję dłoni. 

Odżywka ma pojemność 10 ml i jest bardzo wydajna. Należy ją zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia i dla mnie jest to zbyt krótki okres. Nie jestem w stanie zużyć odżywki w 6 miesięcy. Odżywka jest łatwa w aplikacji. Pędzelek spisuje się dobrze. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Po kilku miesiącach stosowania, choć nie miałam wcześniej kłopotliwych paznokci, widzę znaczącą poprawę na paznokciach. Są mocniejsze i ładniejsze. Nawet nie sądziłam, że można jeszcze bardziej poprawić ich wygląd. Odżywce Bema się to udało.

Odżywka do paznokci Bema, to kolejny udany, włoski produkt. Chętnie do niej wrócę, jeśli jeszcze kiedyś będę szukać kosmetyku do pielęgnacji paznokci. Na razie Bema tak zadbała o moje paznokcie, że długo nie muszę się rozglądać za takim produktem. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W Polsce odżywka do kupienia w sklepie Golden Oil w cenie 35 zł.


2 komentarze: