4.10.2015

Włoski relaks, czyli multikrem z masłem shea i olejkiem jojoba od Bjobj

Włoski krem Bjobj do twarzy, rąk i ciała był na mojej liście zakupowej, ale widocznie niektórzy potrafią czytać w myślach, bo krem otrzymałam pewnego sierpniowego wieczoru (czyt. Wieczorna niespodzianka). Bardzo ucieszył mnie krem, więc szybko zabrałam się za niego. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta  

Wielozadaniowy krem, polecany dla wszystkich typów skóry, nawet najbardziej wrażliwej, suchej i skłonnej do podrażnień. 

Wyjątkowy produkt o znakomitych właściwościach odżywczych, regenerujących i ujędrniających.

Stosowanie kremu zapewnia optymalne nawilżenie, natłuszczenie oraz widoczną poprawę ogólnego wyglądu skóry a szczególnie:

- zmniejszenie szorstkości naskórka,

- wyraźne zmiękczenie i wygładzenie skóry,

- poprawę jej elastyczności i jędrności,

- odzyskanie blasku i zdrowego kolorytu.


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem świetnie sprawdza się jako  krem do twarzy, balsam do stosowania na skórę całego ciała, i fantastyczny krem do rąk.

Formuła kremu jest szczególnie bogata, ale nietłusta, zawiera naturalne składniki o cennych właściwościach łagodzących i ujędrniających. 

Krem został przetestowany dermatologicznie na skórze wrażliwej także pod kątem obecności niklu w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa i tolerancji.  Pakowany jest w praktyczne i wygodne w użyciu opakowanie. 

Masło Shea  jest wspaniałym składnikiem o działaniu odżywczym, regenerującym i natłuszczającym. Zapobiega procesom starzenia, odmładza skórę dzięki dużej zawartości naturalnych witamin i kwasów tłuszczowych.

Olejek Jojoba – jest jedną z najcenniejszych substancji w kosmetyce.  Odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza skórę, która staje się gładka i miła w dotyku.   Swoją budową chemiczną jest zbliżony do sebum (łoju wydzielanego przez ludzką skórę), dzięki czemu jest doskonale wchłaniany przez skórę. Wzmacnia warstwę cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry.

Ekstrakt z kwiatów nagietka – nagietek znany jest z właściwości gojących oraz uśmierzających ból. Ma działanie bakteriobójcze, przeciwzapalne, przeciwwirusowe i przeciwgrzybiczne.  Wspaniały w pielęgnacji skóry suchej, łuszczącej się i wrażliwej. Działa nawilżająco i regenerująco, łagodzi podrażnienia. 

Ekstrakt z kwiatów rumianku – składnik zmiękczający szorstką i suchą skórę, zawiera witaminy C i PP. Dzięki właściwościom  kojącym, łagodzącym, odświeżającym ma szerokie zastosowanie w kosmetyce.  Działa przeciwzapalnie (dzięki zawartości azulenu), antybakteryjnie, przeciwalergicznie i łagodzi podrażnienia. Zmniejsza obrzęki, zmiękcza, poprawia koloryt skóry, ujędrnia i delikatnie wybiela skórę.

Kluczowe składniki roślinne: *Masło Shea, *Olejek Jojoba, *Ekstrakt z kwiatów nagietka, *Ekstrakt z kwiatów rumianku.
* składniki oznaczone pochodzą z certyfikowanych ekologicznych upraw

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Intuicja mi podpowiadała, że ten produkt może okazać się udanym wyborem. Intuicja mnie nie zawiodła. Multikrem bardzo mi się spodobał. 

Pachnie intensywnie, trudną do zdefiniowania słodkością. Raz czuję kremowe ciasteczka, a innym razem przydymiony karmel. Zapach długo utrzymuje się na ciele i na ubraniach. Jednak nie męczy mnie i się nie nudzi. Lubię słodycze w kosmetykach, więc marka Bjobj trafiła w mój nos wyśmienicie. 

Konsystencja jest dość gęsta, choć nie ukrywam, że znam kosmetyki do ciała bardziej gęste niż włoski multikrem. Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkości czy tłustości. 

Multikrem zalecany jest do stosowania do ciała, rąk i twarzy. Mnie nie przekonał na tyle, bym odważyła się stosować na twarz, a do rąk okazał się za słaby. Natomiast do ciała spisuje się rewelacyjnie. Moje ciało jest zadowolone i odżywione. 

Multikrem ma jednak drobną wadę. Moje ciało chłodniejszą i zimową porą zdecydowanie preferuje mocniejsze nawilżenie, lecz w ciepłe okresy multikrem to prawdziwy rarytas. 

Choć multikrem należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia, ja nie miałam z tym żadnego problemu. Moje pudełeczko zobaczyło dno już po 2 miesiącach. Być może oczekiwałam lepszej wydajności, lecz niska cena (30 zł) za 150 ml rekompensuje mi to. 

Z miłą chęcią jeszcze wrócę do multikremu Bjobj, bo użytkowanie okazało się przyjemnością, a moje ciało zaprzyjaźniło się z nim na dobre. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: aqua (water), cetearyl alcohol, glycerin, sorbitan olivate, cetearyl olivate, oryza sativa starch, caprylic/capric triglyceride, tocopherol, *butyrospermum parkii butter, *calendula officinalis flower extract, *chamomilla recutita flower extract, *simmondsia chinensis seed oil, benzyl alcohol, potassium sorbate, sodium benzoate, cetyl palmitate, sorbitan palmitate, lactic acid, profumo/parfum.
* składniki pochodzą z certyfikowanych ekologicznych upraw.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że udało mi się zrobić Tobie tak udaną niespodziankę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz ci dziękuję za tak wyjątkową niespodziankę.

      Usuń