3.10.2015

Truskaweczki od Surya Brasil

Na balsamy do ust od Surya Brasil miałam ochotę, odkąd ujrzałam je na stronie sklepu Brasil Natural. Kusiły niemiłosiernie. Miałam dylemat, który zapach wybrać: Açai, Cynamon i Cupuaçu czy Truskawka i Buriti. Sklep błyskawicznie rozwiązał mój dylemat i stałam się szczęśliwą posiadaczką wersji Truskawka i Buriti. 


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam do ust Surya Brasil dał mi niegasnącą przyjemność użytkowania. Balsam nie może się znudzić, a widok dna przyprawia o smutek. Truskawkowy zapach dodaje radości z noszenia na ustach, a intensywne nawilżenie zapewnia komfort. Jest przezroczysty, nie klei się i świetnie radzi sobie z suchymi ustami. Sprawdzi się dobrze o każdej porze roku. Ma średnio twardą konsystencję.

Balsam Surya Brasil jest zdecydowanie lepszy, większy, bardziej wydajny i tańszy od słynnego oraz moim zdaniem przereklamowanego balsamu do ust John Masters Organics (cena - 37 zł za 4 g w Boutique), który na mnie nie zrobił pozytywnego wrażenia. Zdecydowanie polecam inwestycję w Surya Brasil

Z wielką przyjemnością wrócę do balsamu Surya Brasil i również wypróbuję pozostałych wersji: Açai, Cynamon i Cupuaçu. 

Jeśli macie ochotę na balsamy, to aktualnie są w niższych cenach: Truskawka i Buriti oraz Cynamon i Cupuaçu w cenie 12,95 zł. Açai w cenie 9,25 zł z 18,50 zł. 


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: organiczny olek z nasion słonecznika (Helianthus Annuus), organiczny olek z nasion jojoby (Simmondsia Chinensis), kandelila (wosk z liści wilczomleczu Euphorbia Cerifera), masło kakaowe z certyfikatem Sprawiedliwego Handlu, tokoferol D-Alfa, olej z nasion buriti (Mauritia Flexuosa), olej z nasion orzesznicy wyniosłej (Bertholletia Excelsa, tzw. orzech brazylijski), olej z nasion ucuúby (Virola Sebifera), masło murumuru (Astrocaryum Murumuru), organiczny aromat truskawkowy.

2 komentarze:

  1. Rany, jak mnie piekielnie kusi ten sklep! Mają serię do cery tłustej, która składowo wygląda naprawdę obiecująco, do tego duże pojemności, w miarę dobre ceny, no i ta egzotyka jest niesamowicie intrygująca. Miałam już kosmetyki brazylijskie marki Ikove, niesamowite produkty, zupełnie niepodobne w działaniu do europejskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep mnie zauroczył bez pamięci. Mają tyle kuszących skarbów.

      Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się poznać markę Ikove.

      Usuń