13.10.2015

Krem do ciała Little Me Organics

Gdy trafiłam na krem do ciała Little Me Organics przeznaczony dla dzieci w fajnej cenie (7 zł). postanowiłam dać mu szansę. Uznałam, że więcej mogę wygrać niż stracić. Jednak nie spodziewałam się, że czeka mnie aż tak wielka niespodzianka. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do ciała Little Me Organics dostarczył mi wielu przyjemnych chwil. Nie oczekiwałam od tego kremu zbyt dużo, a otrzymałam zaskakujący produkt. Pewnie gdyby nie tak niska cena, nie skusiłabym się ten krem. Oglądając go w sklepie, nie czułam do niego przysłowiowej mięty, ale gorące uczucie wybuchło od pierwszego użycia. 

Krem pachnie subtelnie lawendą. Jest to wręcz lawendowa mgiełka, która błyskawicznie znika ze skóry i z powietrza. Kto nie lubi lawendy, nie powinien narzekać. 

Konsystencja kremu jest średnio gęsta w kierunku dość gęstej niż wodnistej. Nie spływa z dłoni, więc nic się nie marnuje. Podoba mi się taka konsystencja. Krem wchłania się w skórę dość szybko i nie zostawia tłustego filmu. 

Krem jest bardzo wydajny, bo nie trzeba dużej ilości, by pokryć całe ciało. Pudełeczko o pojemności 150 ml starcza na ponad 2 miesiące. Krem należy zużyć w ciągu 9 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem Little Me Organics potrafi zadbać o moją skórę na najwyższym poziomie. Jest świetny o każdej porze roku. Latem daje ukojenie mojej skórze narażonej na promienie słoneczne, a jesienią chroni skórę przed chłodem. Jestem pewna, że zimą równie znakomicie otuli moje ciało. Skóra jest odpowiednio nawilżona, odżywiona i jędrna. Little Me Organics dorównuje w swoim działaniu do kosmetyków ze średniej i wysokiej półki cenowej. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na krem Little Me Organics, choć już nie jestem dzieckiem. Marka mnie miło zaskoczyła i sprawiła dużo radości. Jestem ciekawe innych kosmetyków Little Me Organics. Krem do ciała okazał się bardzo przyjemny i będę wypatrywać na swoim horyzoncie Little Me Organics

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Sorbitan Stearate, Polysorbate 60 Sodium Lactate, Glycerin, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Geraniol, Limonene, Linalool, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminoproyl Biguanide, Phenoxyethanol, Benzoic Acid. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz