27.10.2015

Wieczorny odpoczynek z I+M Naturkosmetik

Do niemieckiej, naturalnej marki I+M Naturkosmetik rzadko mnie ciągnęło. Zawsze znajdowałam ciekawe kosmetyki. I+M Naturkosmetik stale była spychana w kąt. Jednak gdy zobaczyłam niemieckie kosmetyki w przyjaznych cenach, zatrzymałam się przy półce na dłużej. Myślałam nad odżywką do włosów. ale to balsam do ciała wygrał tą rywalizację. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Wybrałam wersję pomarańczowo-waniliową. Kompozycja urzekła mnie od pierwszego użycia. To prawdziwa bomba pomarańczy i wanilii. Zapach otula. Bardzo przypadł mi do gustu. Utrzymuje się długo na skórze i potrafi jeszcze przywitać o poranku. To duży plus balsamu. 

Konsystencja jest średnio gęsta w kierunku wodnistej. Trzeba uważać z ilością, bo lubi spływać. Biały balsam wchłania się błyskawicznie. Nie zostawia tłustej warstwy. 

Opakowanie jest wygodne i łatwe w obsłudze. Pompka działa bez zarzutu. Balsam jest wydajny. Pojemność 200 ml wystarcza na niecałe 2 miesiące. Estetyka też mi odpowiada. Opakowania zrobione są z okazji 35-lecia istnienia marki.

Balsam należy zużyć w ciągu 4 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam Body Relax nie ma przypadkowej nazwy. On naprawdę dostarcza czystego relaksu. Moja skóra jest odpowiednio nawilżona, odżywiona i jędrna. Balsam zapewnia mi wszystko. Obietnice producent są spełnione. Nie ukrywam, że jestem pozytywnie zaskoczona efektem balsamu. Spodziewałam się raczej przeciętnego kosmetyku, więc tym bardziej jest mi miło. Lubię przyjemne niespodzianki i świadomość, że nie zmarnowałam pieniędzy. 

Balsam kosztował 16,99 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam Body Relax Orange Vanille sprawił, że częściej będę zaglądać do oferty I+M Naturkosmetik

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

A wy lubicie I+M Naturkosmetik?


4 komentarze:

  1. Miałam dawno temu mleczko oczyszczające, chociaż znam lepsze, to i tak je lubiłam, było bardzo wydajne i dobrze się sprawdzało i w takiej samej butelce, co Twój balsam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy balsam, nie poznałam jeszcze kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń