2.12.2014

Eco-hollywood chic z HAMADI

Motto kanadyjskiej, naturalnej marki HAMADI brzmi "Testowane na aktorkach. Nigdy na zwierzętaach". 

Marka istnieje od 2001 roku i została założona przez Jamal Hammadi. Jamal zapewnia, że z jego produktami łatwo uzyskać ekologiczny, hollywoodzki szyk, czyli Eco-hollywood chic.  


Jamal Hammadi jest jednym z najbardziej rozchwytywanych stylistów od włosów w branży kosmetycznej i jest zatrudniany do międzynarodowych projektów, słynnych sesji zdjęciowych i imprez na czerwonym dywanie. 

Liczne prace Jamala została przedstawione na okładkach m.in.: Vogue, ELLE, GQ, Vanity Fair, Glamour, InStyle, Marie Claire, SELF, Harper BazaarBlackbook, czy Nylon. 

Sławni klienci Jamala, to m.in.: Heather Graham, Linda Evangelista, Naomi Watts, Maggie Gyllenhaal, Sharon Stone, James Franco, Eva Mendes, Scarlett Johansson, Amber Valletta, Drew Barrymore, Shailene Woodley, Selena Gomez, Rooney Mara i Jennifer Lopez.

Jamal pracował przy stylizacjach na wybiegach Nowego Jorku i Paryżu dla Chanel, Dior, Jean-Paul Gaultier, John Galliano, Alberta Ferretti i Salvatore Ferragamo. 

Jamal niedawno pracował z Bollywoodzką gwiazdą Priyanka Chopra w reklamie telewizyjnej. 





Jamal tworząc swoje własne produkty do włosów, chciał podzielić się z innymi swoją miłość do naturalnych, zmysłowych produktów, które nie tylko są przyjazne dla środowiska, ale też składają się ze zdrowych, ekologicznych składników. 

Obecnie cała linia do pielęgnacji włosów Jamala jest zatwierdzona przez EcoCert i jest dostępna w sklepach ekologicznych i salonach fryzjerskich w ponad 20 krajach. 

Jamal przekonuje, że zdrowe i piękne włosy nigdy nie wychodzą z mody i są dużą ozdobą. 

Wszystkie produkty Hamadi tworzone są przy użyciu najwyższej jakości organicznych składników i olejków eterycznych. 




Ceny produktów Hamadi wahają się nawet do 120 zł. Na razie produkty nie są dostępne w Polsce, ale z TK MAXX nigdy nic nie wiadomo. Ja chętnie bym się przekonała, jak wpływają na włosy i czy jest mi do twarzy z Eco-hollywood chic. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz