15.12.2014

Krem przeciwzmarszczkowy na dzień Opuntia od Phytema

Przeglądając ceny kremów, każda kobieta zastanawia się, czy faktycznie jest tyle wart. Takie myśli miałam na temat kremu przeciwzmarszczkowego na dzień Opuntia Phytema. Zastanawiałam się, czy jest warty wydania 112 zł. 



Szybko się o tym przekonałam, bo miałam okazję podczas siedmiodniowej kuracji wyrobić sobie zdanie o tym kremie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Opis producenta 

Krem Opuntia oparty jest na rzadkich i delikatnych wyciągach roślinnych. Argan i opuncja figowa (zwana też figą berberyjską) oferują wyjątkowe właściwości przeciwzmarszczkowe. 

Jedwabista konsystencja o intensywnym działaniu kojącym przynosi natychmiastowy komfort zwiotczałej i poszarzałej skórze i nadaje się do każdego typu skóry.  


Moja ocena 

Krem pachnie bardzo delikatnie cytrynową śmietanką Nie wyróżnia się niczym specjalnym. Po nałożeniu zapach szybko znika. 

Konsystencja jest dość rzadka, a kolor biały. 

Krem wchłania się błyskawicznie, ale skóra nie jest wystarczająco nawilżona. Czuć, że skóra jest napięta i błaga o mocną dawkę silnie nawilżającego kremu. 

Producent zachwala krem z powodu ekstraktu z opuncji figowej i oleju arganowego, ale opuncja figowa w składzie jest dopiero na 14 miejscu. Zamiast wydać 112 zł na ten krem, wolę zainwestować w olej z opuncji figowej. To bardziej opłacalny wybór, który zaprocentuje piękną skórą, a krem Phytema tego mi nie da. 

Krem nie kupiłam w pełnowymiarowym (50 ml) opakowaniu i ogromnie się z tego powodu cieszę. Gdybym kupiła, byłabym bardzo zła, że wydałam tyle pieniędzy na tak przeciętny krem, gdy na rynku znam wiele świetnych, znacznie tańszych kremów. 



Składniki INCI: Aqua, Citrus Aurantium Flower Water*, Argania Spinosa Kernel Oil*, Glycerin*, Caprylic/Capric Tryglyceride, Squalane, Magnesium Sylicate, Helianthus Annus Seed Oil*, Arachidyl Alcohol, Decyl Olive Esters, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Cetearyl Alcohol, Benehyl Alcohol, Opuntia Fiscus Indica Fruit Extract*, Xanthan Gum, Aniba Parviflora Oil*, Pelargonium X Asperum Oil*, Squalene, Tocopherol, Arachidyl Glucoside, Citric acid, Glycine Soja (Soybean) oil, Hydrogenated Palm Glycerides, Benzyl alcohol, Dehydroacetic acid, Benzyl benzoate, Citral, Citronellol, Geraniol, Linalol.
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych

2 komentarze:

  1. Olej z opuncji jest cudny pod oczy :)
    tutaj faktycznie nie za dużo go... za to dużo trójglicerydów - dla mnie z tego powodu krem odpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej z opuncji ma magiczną moc, ale pod oczy jeszcze nie stosowałam.

      Usuń