21.05.2015

Książe z Florydy, czyli balsam do ust MoistStic

W Krakowie raz deszcze, raz słońce, a na Florydzie zawsze słońce. 




Pompano Beach



I właśnie na Florydzie, w mieście Pompano Beach mieści się siedziba firmy produkującej balsam do ust MoistStic, który choć niepozorny ma w sobie siłę, o której nawet nie śniłam. 


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Choć mam już swoich ulubieńców w kategorii: balsamy do ust, nic nie stało na przeszkodzie, bym poznała jeszcze jednego. Ogromnie się cieszę z tego spotkania.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Wyjątkowa  kompozycja  składników pochodzenia roślinnego pomoże  w pielęgnacji ust w najbardziej ekstremalnych warunkach pogodowych.  Czy to jest zima, czy też wiatr usta będą doskonale chronione w sposób profesjonalny i naturalny w 100%. 

Oto zalety jakie posiada ten cudowny produkt kosmetyczny.  Nawilża  poprzez  olej kokosowy i regeneruje, a także dostarcza substancji odżywczych. Odświeża i poprawia  krążenie za pomocą mięty pieprzowej.  Odżywia, regeneruje, chroni dzięki zawartości wosku pszczelego. Działa antybakteryjnie i ochronnie nie dopuszczając do powstania afty „zimna” na ustach, a także nie pozwala na rozwój bakterii, które przyczyniają się do pękania ust a to wszystko zawdzięcza olejkowi drzewa herbacianego. Zawarta natomiast w pomadce wit. E zabezpiecza i regeneruje przed uszkodzeniem komórek i przyspiesza proces odnowy. Nadaje się do zastosowania dla dorosłych i dzieci. 

Jest to produkt nietestowany na zwierzętach i przebadany dermatologicznie

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Wszystkie obietnice producent są spełnione. Co do joty. Moje usta są odżywione, nawilżone i tryskające życiem. Nie mają ani jednej suchej skórki. Wszystkie dolegliwości rozpłynęły się bezpowrotnie. 

Balsam pachnie orzeźwiająco miętą pieprzową. Bardzo mi to odpowiada. Zapach dodaje energii o poranku. Zapach jest intensywny, ale ja kocham miętę, więc każda dawka jest dozwolona. 

Waga 4,5 g to standardowa waga balsamów do ust. Balsam nie zużywa się szybko. Jednak ja jestem miłośniczkom balsamów do ust, więc zużywam je szybciej niż pozostałe kobiety. 

Opakowanie bezproblemowe. Dobrze się obsługuje. Nie zacina. Jest estetyczne. Wygodne w użytkowaniu. 

Konsystencja jest bardzo jedwabista i delikatna. Dawno nie miałam tak subtelnego balsamu do ust. To balsamowe arcydzieło. Nie spodziewałam się takiego odkrycia. Oczekiwałam przyzwoitego balsamu do ust, a dostałam cudo. Świetna niespodzianka. Jest to mój osobisty hit. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

MoistStic to obowiązkowo lektura dla fanek balsamów do ust, a także kobiet cierpiących na suchość warg. Ten balsam wyleczy was z wszelkich kłopotów wargowych. Warty każdej ceny. 

MoistStic to prawdziwy książe, który zawsze przyniesie nam słońce prosto z Florydy. 

W Polsce produkt wyłącznie dostępny w sklepie Golden Oil stacjonarnie w cenie 15 zł, internetowo w cenie 18 zł. Cena regularna - 2,79$. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Coconut oil, beeswax, lanolin, peppermint oil, Vitamin E (tocopherol), Tea tree oil.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz