26.05.2015

Muśnięcie rokitnika, czyli kąpiel z mydłem Sibu Beauty

O mydełku amerykańskiej, naturalnej marki Sibu Beauty skrycie marzyłam od dawna. Marka Sibu Beauty, opierająca swoje kosmetyki na mocy rokitnika sprowadzanego z Tybetu, dała mi się poznać dzięki cudownemu kremowi na dzień (czyt. Kwitnąć wraz z rokitnikiem) oraz genialnemu scrubowi do twarzy (czyt. Scrub jak marzenie). A teraz moje zachwyty skierowałam w stronę mydełka z rokitnikiem. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko pachnie subtelnie rokitnikiem i choć zapach nie jest ani wyszukany, ani powalający na kolana, to mnie odpowiada. Zapach jest spokojny i nie rzucający się w nos. Przez swoją delikatność jest bardzo ulotny, więc szybko znika ze skóry i z łazienki. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko ma twardą konsystencję i dzięki temu jest bardzo wydajne. Nawet ciepła woda nie jest w stanie zmiękczyć mydełka, które nadal pozostaje twarde jak kamień.  Twardość mydełka sprawia, że mamy pewność, że nie będzie się ślimaczyło na mydelniczce. W tym przypadku taka konsystencja mi wyjątkowo pasuje, bo mogę dłużej cieszyć się mydełkiem, które nie należy do łatwo dostępnych. 

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko dobrze się trzyma w dłoni. Nie wyślizguje się. 

Pieni się średnio, lecz taki poziom piany mnie zadowala. Nie wymagam od niego, by tworzył obfitą pianę. Skutecznie nadrabia innymi walorami. 

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko bardzo dobrze odświeża i sprawia, że wspólna kąpiel to przyjemność i radość. 

Nie podrażnia, nie uczula i nadaje się do sfery intymnej. 

Mydełko ma peelingujące drobinki. Jednak drobinki są na tyle małe, że nie dają zbytnio o sobie znać. Przy peelingującym mydełku Heyland & Whittle (czyt. Na ostro pod prysznicem), rokitnikowe mydełko Sibu Beauty to jak muśnięcie wiatru. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Żałuję, że Sibu Beauty ma w swojej ofercie tylko to jedno mydełko w kostce. Mam nadzieję, że kiedyś poszerzą asortyment, a ja z pewnością jeszcze wrócę do ich pierwszego mydełka z rokitnikiem.

Marka Sibu Beauty na dobre zagościła w moim sercu i jestem bardzo ciekawa, jak spisują się jej pozostałe kosmetyki. 

Mydełko niedostępne w Polsce, a w amerykańskim sklepie iHerb w cenie ok. 20 zł (100 g).

Mydełko należy zużyć w ciągu 24 miesięcy od otwarcia. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Coconut oil, palm oil, safflower oil, glycerin, purified water, oatmeal, sodium hydroxide, sea buckthorn puree, sorbitol, sorbitan oleate, natural fragrance from citrus essential oils, soybean protein, sea buckthorn leaves, titanium dioxide.

2 komentarze:

  1. Cudne mydełko! Kąpiel z takim mydełkiem to musi być ogromna przyjemność :)

    Lubię rokitnik w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udane mydełko.

      Ja również cenię rokitnika w kosmetykach.

      Usuń