23.05.2015

Łopian i neem wpleciony we włosy, czyli szampon 100% Pure Burdock & Neem

Szampon amerykańskiej, naturalnej marki 100% Pure trafił do mnie pod koniec kwietnia (czyt. Paczuszka od serca). Marka 100% Pure szturmem podbija serca Polek, a mnie już urzekła swoim błyszczykiem do ust (czyt. Usta glamour). Po błyszczyku nadszedł czas na bliższe spotkanie z szamponem. Czy było udane? Czy chcę je powtórzyć? Przekonajcie się same. 


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Szampon 100% Pure Łopian  & Neem Zdrowa Skóra Głowy

Zdrowa skóra głowy oznacza, że ​​będziesz mieć zdrowsze włosy. 

Szampon leczy skórę głowy - czyści, odblokowuje pory, pobudza krążenie i pomaga złagodzić suchość, swędzenie i łuszczenie. Nawilżająca formuła sprawia, że ​​włosy są zdrowe, odżywione i pełne witalności.  Dobre dla włosów suchych (używać wraz z odżywką). 

Naturalna  formuła nie zawiera syntetycznych substancji chemicznych, sztucznych aromatów, konserwantów chemicznych, siarczanów, detergentów lub innych agresywnych składników. 

Kluczowe korzyści :
-100% naturalne, 100% wegetariańskie, bezglutenowe 
-do nawilżania suchych, zniszczonych włosów 
-odżywcza formuła głęboko nawilża i delikatnie oczyszcza włosy 
- delikatny dla  włosów farbowanych 


Moja ocena 

Byłam bardzo ciekawa tego szamponu. Błyszczyk do ust spisuje się rewelacyjnie, więc byłam nastawiona wyjątkowo optymistycznie. Miałam nadzieję, że i w tym przypadku marka mnie nie zawiedzie. 

Szampon pachnie mocno aptecznie. Nie spodobał mi się ten zapach. Nie spodziewałam się tak nieprzyjemnego zapachu. Na szczęście woń szybko znika i zostaje tylko wspomnienie. 

Szampon ma wodnistą konsystencję, ale bardzo dobrze się pieni. Wystarczy mała ilość, by dokładnie umyć włosy, przez co szampon jest wydajny. Należy uważać, żeby nie przesadzić z ilością, bo zmycie piany zajmie nam trochę czasu. Ja za pierwszym razem przesadziłam i potrzebowałam dłuższej chwilki, żeby pozbyć się piany. Drugi raz był bardziej udany. 

Szampon polecałabym zdecydowanie kobietom o krótkich włosach, bo lubi plątać włosy, a rozczesanie bardzo długich włosów to nie lada wyzwanie, szczególnie o poranku, gdy się spieszymy do pracy. Szampon 100% Pure stoi wcale nie tak daleko od mistrza plątania, czyli szamponu Lavera Mleczko Różane. 

Choć mogłoby się wydawać, że szampon ma więcej wad niż zalet, to czasem jedna zaleta potrafi wybić nas na podium, a wady znikają za mgłą. Tak dzieje się z szamponem 100% Pure. Ten szampon sprawia, że moje włosy są świeże i zdrowo wyglądają aż pięć dni. Do tej pory udało się to tylko szamponom Alaffia (czyt. Szampon idealny) i byłam pewna, że nigdy nie spotkam szamponu, który im dorówna w tej kwestii. I właśnie to, że szampon 100% Pure pozwala mi oszczędzać czas na myciu włosów powoduje, że mogę machnąć ręką na jego apteczny zapach i zbytnie plątanie. 

W przyszłości chętnie wypróbuję pozostałe miniaturki szamponów 100% Pure i porównam z wersją łopian i neem. Być może inne okażą się jeszcze lepsze. 

Cena szamponu jest wysoka i może zniechęcać do zakupu. Na szczęście szampon dostępny jest w pojemności 30 ml oraz 236 ml. Możliwość zakupu miniatury to świetna opcja. Można na spokojnie przetestować kosmetyk i podjąć świadomą decyzję bez konieczności wydawania zbędnie pieniędzy. Za takie rozwiązanie należy się wielki ukłon w stronę producenta, który dba o portfele swoich klientek. 

W Polsce szampon dostępny wyłącznie w sklepie Plants for Beauty w cenie aktualnie w promocji 26,10 zł za 30 ml oraz 75 zł za 236 ml. 


Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Skład INCI: Aloe Barbadensis (Organic Aloe) Leaf Juice*, Rosa Centifolia Flower Water (Organic Rose Hydrosol)*, Sodium Cocoate (Saponified Coconut) Oil, Vegetarian Glycerin, Extracts of Melia Azadirachta (Neem), Arctium Lappa (Burdock) Root and Fucus Vesiculosus (Kelp), Vegetal Cellulose, Tocopherol (Vitamin E), Panthenol, Extracts of Camellia Sinensis (Organic Green Tea) Leaf*, Urtica Dioica (Nettle), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf and Calendula Officinalis (Calendula) Flower, Cocos Nucifera (Virgin Coconut) Oil, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Salt (French Sea Salt), Extracts of Origanum Vulgare (Oregano) Leaf, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/ Leaf and Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle), Eucalyptus Globulus (Eucalyptus) Leaf Essential Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Essential Oil.
* certified organic 

Szampon fotografowany w pięknej i uroczej kwiaciarni Kwiaty Laura (ul. Wysłouchów 13, Kraków). Bardzo dziękuję właścicielce za możliwość fotografowania. 


2 komentarze:

  1. Marka 100% Pure potrafi zachwycić a potem nic tylko chce się więcej :D

    OdpowiedzUsuń