7.06.2015

Jaśminowy relaks z Blend Collective

Odkąd pokochałam mydła naturalne, żele pod prysznic rzadko goszczą w mojej łazience. Jednak gdy trafiłam na żele pod prysznic angielskiej, naturalne marki Blend Collective  (czyt. Wyszukane w TK MAXX) w bardzo kuszącej cenie, długo się nie wahałam.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cena regularna tego żelu pod prysznic wynosi £18.00, czyli ok. 103 zł. A TK MAXX oferował żel w bardzo niskiej cenie, bo za jedyne 5 zł (obniżone z 7 zł). Za taką cenę to grzech byłoby go nie zgarnąć do koszyka. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Marka Blend Collective już dała mi się poznać za sprawą cudnego mydła w kostce (czyt. Pojawiło się i namieszało). Marka pokazała, że stawia wysoko poprzeczkę, więc podeszłam do żelu pełna dobrych myśli. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Żel pod prysznic z serii Balancing o zapachu Star Jasmine/Geranium/Vetiver/Rose intensywnie pachnie wytrawnym jaśminem. Ten żel to spełnienie marzeń miłośniczek jaśminowych zapachów. Pozostałe nuty z opisu są tylko mgłą. Tu rządzi jaśmin. Ja nie jestem fanką jaśminu, ale ten w wykonaniu Blend Collective zrobił na mnie piorunujące wrażenie. Taka odmiana jaśminu wyjątkowo trafia w moje zmysły. Zapach jest trwały i długo utrzymuje się skórze oraz w łazience. 

Konsystencja żelu nie jest zbyt lejąca. Zmierza w kierunku galaretowatej lub olejowej. Dzięki takiej konsystencji żel jest wydajny i butelka 250 ml wystarcza na długo. 

Żel bardzo dobrze odświeża ciało. Skóra nie jest sucha czy ściągnięta i po kąpieli nie woła od razu o balsam. Kąpiel z tym żelem to czysta rozkosz. 

Opakowanie jest wygodne i solidnie zrobione. Nie zawodzi w żadnej sytuacji. Nadaje się do zabrania w daleką podróż. Nic się nie wylewa. 

Żel zachwycił mnie swoim bogatym składem. Znajdziemy w nim m.in.: sól z Morza Martwego, ekstrakt z Gotu Koli, olejek z drzewa cedrowego, olejek eteryczny z pomarańczy, cytrusowy olejek z drzewa pomarańczowego Petitgrain, olejek z cynamonowca kamforowego Ho Wood, olejek geraniowy, olejek Ylang, olej z róży, olejek jaśminowy, olejek Wetiwer, ekstrakt z nagietka i aloes. 

Żel zrobił na mnie wielkie wrażenie i z ogromną przyjemnością, bym do niego wróciła, ale po cenie tk maxx'owej niż regularnej. 

Być może jeszcze spotkam żel pod prysznic Blend Collective w przyjaznej cenie na swoim horyzoncie, podczas dalszej mojej przygody z kosmetykami naturalnymi. Nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa pozostałych kosmetyków angielskiej marki. Blend Collective potrafi namieszać. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Żel należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Kosmetyki Blend Collective nie są testowane na zwierzętach.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Pure Water), Potassium Cocoate (Source Coconut Oil)*, Potassium Oleate (Source Sunflower Oil)*, Lauryl Betaine, Glycerin (Organic Origin), Maris Sal (Sea Salt), Cedrus Atlantica (Cedarwood Atlas) Bark Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil, Citrus Aurantium Amara (Petitgrain) Leaf Oil, Cinnamomum Camphora (Ho Wood) Oil, Pelargonium Graveolens (Geranium) Flower Oil, Cananga Odorata (Ylang) Flower Oil, Rosa Centifolia (Rose Absolute) Flower Oil, Jasminum Officinale (Jasmine Absolute) Flower Oil, Vetiveria Zizanoides (Vetiver) Root Oil, Centella Asiatica (Gota Kola) Extract, Calendula Officinalis (Marigold) Flower Extract, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Alcohol Denatured, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Potassium Palm Kernelate, Palm Kernel Acid, Decyl Glucoside, Potassium Citrate, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate.
*Organic
**Naturally occurring in pure essential oils


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz