10.12.2015

Świeżaczek od Jeffrey James Botanicals, czyli The Light, Age-Defying Super C Serum

Amerykańska, naturalna marka Jeffrey James Botanicals, to jedna z ciekawszych marek, którą udało mi się odkryć podczas mojej kosmetycznej podróży w świat kosmetyków naturalnych. 

Jeffrey James Botanicals rozkochał mnie w sobie za sprawą serum The Firm (czyt. Mój nowy BFF), toniku (czyt. Pobudka dla skóry), olejku do twarzy The Glow (czyt. Błyszczeć jak na czerwonym dywanie), kremu pod oczy (czyt. Ogórkowe wybawienie) i scrubu do twarzy (czyt. Scrubowe oczarowanie). 

Tym razem na moim horyzoncie pojawiło się serum The Light i sprawiło, że serce zaczęło bić mi szybciej. Serum zapowiada się wyśmienicie. Mam nadzieję, że w niedługim czasie serum trafi w moje łapki. 

The Light kosztuje 190 zł (48$) i ma pojemność 29 ml. Pełny opis na stronie producenta


Serum The Light przywołuje letnie wspomnienia, bo Jeffrey James Botanicals lato ma na wyciągnięcie ręki. 

Autor zdjęcia: Jeffrey James Botanicals
Skład INCI The Light Serum: Organic blend of Horsetail, Gotu Kola, Wild Geranium and Dandelion, Organic Aloe Vera Barbadensis Leaf, Argan Stem Cells, Vitamin C, Methylsulfonylmethane (organic sulfur), Cassia Angustifolia Seed Polysaccharide Hyaluronic Acid, Witch Hazel, L-Arginine, Kosher Vegetable Glycerin, Organic Jojoba Oil, Vitamin E, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin.
18% Active Vitamin C

2 komentarze:

  1. Nie miałam nic z tej firmy, a to serum jest bardzo bardzo bardzo zachęcające:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Jeffrey James Botanicals to dla mnie duże odkrycie tego roku. Mają fenomenalne kosmetyki.

      Usuń