23.08.2016

Turkusowe spojrzenie, czyli cień do powiek Couleur Caramel

Zawsze lubiłam bezpieczny makijaż oka. Nie lubiłam eksperymentować z wyzywającym i szokującym makijażem. Jednak francuska, naturalna marka Couleur Caramel tak bardzo przekonała mnie do siebie, że tego lata postawiłam na turkusowe spojrzenie. Cień do powiek Curaçao 63 rozświetla moje oko i przenosi na Laurowe Wybrzeże. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cień do powiek Couleur Caramel nosi się bardzo dobrze przez cały dzień i nie są konieczne poprawki. Choć z upływem godzin, cień lekko się rozpływa i znika, to i tak jest to do zaakceptowania. Nie zbiera się w powiece. Radzi sobie nawet w upalne dni. Nie obsypują się ani nie przemieszczają z powieki.

Ponadto cenne składniki zawarte w składzie pielęgnują skórę powieki. A w składzie znajdziemy m.in.: olej z pestek winogron,masło shea, oliwa z oliwek, wyciąg z czerwonej herbaty (rooibos), olej sojowy, olej Karanja, proszek z moreli.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cień jest niesamowicie wydajny (2,5 g). Mam duże wątpliwości, czy kiedykolwiek zobaczę dno. A już na pewno nie jestem w stanie go zużyć w zalecanym terminie, czyli w ciągu 15 miesięcy od otwarcia.

Opakowanie urocze jak przystało na markę Couleur Caramel. Są bardzo wygodne w przewożeniu, bo idealnie pasują do przegródki w mojej kosmetyczce.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Efekt jaki daje cień nr 63 przypadł mi do gusty, lecz nie wrócę już do niego. Cień jeszcze długo będzie mi towarzyszył, a na dodatek jest już trudno dostępny. Jednak z miłą chęcią wypróbuję kiedyś inne kolory, a wybór jest naprawdę imponujący. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W Polsce cienie do powiek Couleur Caramel do kupienia w firmowym sklepie w cenie 38 zł.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: TALC – PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) SEED POWDER* – SQUALANE – ZINC STEARATE – HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL* - VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL* – BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER* – ASPARAGOPSIS ARMATA
EXTRACT – OLEIC/LINOLEIC/LINOLENIC POLYGLYCERIDES – GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL* – PONGAMIA GLABRA SEED OIL – ASPALATHUS LINEARIS LEAF EXTRACT – TOCOPHEROL – SILICA [+/– MAY CONTAIN : Calcium sodium borosilicate – Alumina – CI 77019 (Mica) – Sodium riboflavin phosphate – CI 77891 (Titanium dioxide) – CI 77861 (Tin oxide) – CI 77491 (Red iron oxide) – CI 77492 (Yellow iron oxide) – CI 77742 (Manganese violet) – CI 77499 (Black iron oxide) – CI 75470 (Carmine) – CI 77007 (Ultramarine) – CI 77510 (Ferric ferrocyanide) – CI 77288 (Chromium oxide green) – CI 77289 (Chromium hydroxide green)]
* : ingrédient issu de l'Agriculture Biologique / from Organic Farming

10 komentarzy:

  1. Fajne kolory i duży wybór, no i piękne opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny, ale ja turkus wolę w biżuterii :) Na powiekach bym się chyba nie odważyła... Jestem ciekawa innych kolorów, zaraz tam zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się obawiałam, ale jak zobaczyłam ten turkus to się zakochałam, a na powiekach mi bardzo pasuje. Dodaje takiej energii, w sam raz na lato.

      Usuń
  3. Ale zaszalałaś z kolorem.
    Poproszę Twój makijaż oka z użyciem tego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, uwielbiam taki kolor na mojej powiece, oczywiście, nie można z nim przesadzić, ale pasuje jako akcent w makijażu, np. brązowym, i do brązowych oczu bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem też bardzo ciekawa innych kolorów tej marki.

      Usuń