1.09.2016

Izraelski krem do rąk Multi-Action od Canaan

Canaan, marka pochodząca z Izraela, oczarowała mnie kilka lat temu kremem do twarzy z serii z EcoCert. Certyfikowana seria nie gościła w Polsce bardzo długo i gdy tylko pojawiła się po raz drugi, od razu się nią zainteresowałam. W oko wpadł mi krem do rąk Multi-Action. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Po przygodzie z kremem do twarzy Canaan byłam przygotowana na to, że krem do rąk może pachnieć zniewalająco, bo krem do twarzy właśnie tak pachniał. Nie pomyliłam się i faktycznie krem do rąk ma hipnotyzujący zapach. Czuć w nim egzotyczne rośliny, świeżość i piasek rozgrzany w słońcu. Zapach kremu do rąk jest nie do podrobienia. Bardzo oryginalny i wyróżniający się w tłumie. Na szczęście zapach kremu utrzymuje się długo na skórze i można się rozkoszować się nim do woli. Jest intensywny, ale dla mnie to zaleta. Zapach kremu podbił moje serce. Mile widziane byłyby perfumy o takim zapachu i jestem pewna, że zrobiłyby furorę. Może Canaan wypuści kiedyś takie na rynek.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Dość gęsta konsystencja z lekką nutą wodnistości, podobnie jak zapach, bardzo przypadła mi do gustu. Mimo gęstości krem błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W składzie kremu znajduje się m.in.: sok z Aloe Vera, olejek eteryczny z pomarańczy, olej jojoba, olejek eteryczny z paczuli, olej z nasion makademii, oliwa z oliwek, witamina E, olej ze słodkich migdałów, olej z nasion słonecznika. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opakowanie o pojemności 125 ml to ogromna pojemność. Ta pojemność mnie bardzo cieszy, bo mogę się delektować kremem dłużej. 

Krem należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem Canaan jest spełnieniem moich marzeń na idealny krem do rąk. Nie sądziłam, że spotkam, aż tak świetny krem. Mam swoich łapkowych ulubieńców i Multi-Action dołącza do tej luksusowej grupy. Moje dłonie go pokochały. Dzięki kremowi są nawilżone, odżywione i gładkie. Krem nadaje się na każdą porę roku, a szczególnie dobrze spisuje się zimą. Krem warty jest swojej ceny regularnej (50 zł), ale ja zakupiłam go za 19,99 zł. Z wielką chęcią wrócę do kremu Multi-Action i jednocześnie będę niecierpliwie wypatrywać serii z EcoCert Canaan. Jestem bardzo ciekawa, co jeszcze kryje w swojej ofercie izraelska marka. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do rąk Multi-Action ma dużą wadę. Jest bardzo trudno dostępny. W Polsce można liczyć tylko na sklep TK MAXX. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Palmi tate, Propanediol, Caprylic/Capric Triglyceride, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Gluconolactone, Myristyl Alcohol, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Arachidyl Glucoside, Dehdroacetic Acid, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sodium Benzoate, Myristyl Glucoside, Pogostemon Cablin Leaf Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tocopherol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Calcium Gluconate, Limonene, Linalool, Citral. 
* Ingredient from organic farming

6 komentarzy:

  1. Takie słabo dostępne kosmetyki kuszą mnie najbardziej ;) Uwielbiam za to TkMaxx :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko spotkam to kupuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ten krem i jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń