4.09.2016

Migdałowa Kanada, czyli szampon do włosów z kozim mlekiem Druide

Kanadyjska, naturalna marka Druide tworzy bardzo udane szampony. Nic dziwnego, że gdy tylko odkryłam nową serię kosmetyków z kozim mlekiem, najpierw sięgnęłam po balsam do ciała (czyt.: Moc koziego mleka), a teraz po szampon. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Szampon, podobnie jak balsam, pachnie zniewalająco i intensywnie migdałem. Zapach jest otulający i poprawiający nastrój. A dla fanek migdałowej woni to spełnienie marzeń, bo wszystkie kosmetyki z serii Druide mleko kozie pachną cudnie migdałem. Ja uwielbiam migdałowe zapachy, a ten w szczególności podbił moje zmysły. Na dodatek zapach długo unosi się w łazience i na włosach. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Biała konsystencja szamponu jest kremowa z lekką nutą galaretowości. Szampon nie spływa z dłoni, nawet jak przesadzimy z ilością. Nic się nie marnuje. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Bardzo dobrze się pieni. Wystarczy mała ilość do odpowiedniego oczyszczenia włosów. Im mnie, tym lepiej. Gdy wylejemy za dużo, to możemy mieć problem ze spłukaniem szamponu. Szampon nie plącze włosów. Nie ma problemów z rozczesaniem, nawet bardzo długich włosów. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Jego konsystencja wpływa na świetną wydajność. Ja używam szamponu 2 miesiące, a buteleczka (250 ml) jest nadal w połowie pełna. Taka wydajność pozwala przymknąć oko na cenę (52 zł). Szampon należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia.

Szampon w Polsce do kupienia wyłącznie w sklepie Golden Oil

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Szampon z tłumu naturalnych szamponów wyróżnia się rewelacyjnym składem. Nie zawiera Cocamidopropyl betaine (Coco-Betaine). Jednak to nie jedyny szampon w kolekcji marki Druide bez tego składnika. Szampon Pur & Pure (czyt.: Druide dba o alergików) też pozbawiony jest  Cocamidopropyl betaine (Coco-Betaine). 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opakowanie jest wygodne. Łatwe w transporcie. Subtelnie przezroczysta butelka pozwala na kontrolowanie zużycia szamponu. Druide jak zawsze dba również o środowisko. Buteleczka jest biodegradowalna i nadaje się do recyklingu. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moje włosy pokochały kozi szampon. Widzę efekty. Włosy są odżywione, nawilżone i lśniące. Szampon Druide wpisał się w moje potrzeby idealnie. Chętnie zaproszę go ponownie do mojej łazienki i z przyjemnością sięgnę po pozostałe kosmetyki z koziej serii. Migdałowy czar działa na mnie jak magnes, więc z radością skosztuję ponownie migdałów i koziego mleka prosto z Kanady. 

4 komentarze:

  1. Ciekawy produkt, o tej marce jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ostatnio problem ze skórą głowy, jak zwykle o tej porze roku i mogę stosować tylko szampony Insight.
    Szukam w internecie czegoś na zmianę bo moje włosy są strasznie wybredne i bardzo szybko przyzwyczajają się do produktów. Ciekawa jestem czy ten szampon by się sprawdził, cena do niskich nie należy więc troszkę bałabym się inwestować...ale skoro tak chwalisz:D
    A jak wypada w porównaniu do np 100 % pure albo do szamponów Sylveco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon Sylveco to dla mnie słabizna. Nie wrócę do niego nigdy więcej. A 100% Pure bardzo plącze włosy, ale poza tym jest całkiem dobry. Druide ma udane szampony, ale może dałabyś szansę np. Avril? Nie jest drogi, a bardzo dobry. Natomiast Druide chyba dla ciebie lepszy byłby ten do częstego stosowania, jest teraz w promocji za 35 zł: http://www.goldenoil.pl/product_info.php?products_id=2556

      Usuń