8.06.2018

Balsam do ust Propolia

Balsamy do ust to u mnie must have i to w dużej ilości. Zatem nie mogłam przejść obojętnie koło miodowego balsamu Propolia


Balsam pachnie mocno plastrem miodu. Zapach jest cudny i długo utrzymuje się na ustach. 

Konsystencja balsamu jest bardzo twarda. Jest to jeden z najbardziej twardych balsamów do ust, jakie miałam. Dzięki swojej konsystencji balsam jest bardzo wydajny. Towarzyszył mi przez 3 tygodnie wyjątkowo intensywnego używania. Używałam go kilka razy dziennie. 

Jednak balsam nie jest bez wad. Jeśli miałabym się czegoś uczepić, to w składzie zbędny jest talk. Niepotrzebnie producent dorzucił go do składu. Gdyby nie było talku, skład byłby świetny. 

Mimo nieszczęsnego talku w składzie, moje usta polubiły balsam Propolia. Za jego sprawą były nawilżone i odżywione należycie. Z miłą chęcią jeszcze wrócę do tego balsamu. 


Balsam do ust należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia.


Balsam do ust Propolia do kupienia w sklepie BeeYes w cenie 25 zł.


Skład INCI: Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil*, Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea) oil*, Cocos Nucifera (Coconut) oil*, Talc, Aroma, Propolis Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) leaf oil, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl cinamate, Benzyl Salicylate. 
* Składniki pochodzące z upraw ekologicznych.

2 komentarze:

  1. Produktu nie znam, ale faktycznie, talk tutaj zupełnie nie pasuje i pokazuje, jak można popsuć trochę, fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń