29.03.2019

Nawilżający krem/żel z dodatkiem malwy od Biofficina Toscana

Włoska, naturalna marka Biofficina Toscana nadal skrywa dla mnie swoje perełki. Tym razem zdecydowałam się poznać bliżej nawilżający krem/żel z dodatkiem malwy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Opis producenta 

Odświeżający, lekki krem/żel do twarzy z dodatkiem malwy.

Lekki krem o żelowej konsystencji przeznaczony do codziennego stosowania do skóry suchej i wrażliwej intensywnie nawilża skórę twarzy błyskawicznie się wchłaniając. Świetnie sprawdza się jako podkład pod makijaż. Kwas hialuronowy o zróżnicowanej masie cząsteczkowej w połączeniu z organicznym śluzem z toskańskiej malwy wykazuje działanie nawilżające i wzmacniające oraz ochronne.
Krem wzbogacony organicznymi ekstraktami z liści oliwnych o działaniu łagodzącym, siemieniem lnianym, olejem rycynowym i słonecznikowym o właściwościach antyoksydacyjnych i nawilżających.

Krem pozostawia skórę odpowiednio nawilżoną, gładką i jędrną.

Aromat: słodkie, subtelne nuty kwiatowe

Składniki aktywne: 
  • organiczny śluz z malwy toskańskiej - bogaty w witaminy, karoten, taniny, flawonoidy, kwas polifenolowy, kwas oleinowy, kwas stearynowy i sole mineralne. Wykazuje silne działanie nawilżające, zmiękczające i odświeżające.
  • kwas hialuronowy - intensywnie nawilża i zapewnia jędrną i elastyczną skórę
  • ekstrakt z prawoślazu - działa antyoksydacyjnie i przeciwzapalnie
  • siemię lniane - zmiękcza i koi skórę, łagodzi podrażnienia, bogaty w kwasy tłuszczone Omega-3
  • ekstrakt ze słonecznika - bogaty w polifenole i witaminy E i B6, wykazuje działanie antyoksydacyjne
  • wosk Carnauba - bogaty w estry tłuszczowe.
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 


Kremo-żel pachnie intensywnie bukietem kwiatów. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Na szczęście zapach jest bardzo ładny, więc nie przeszkadza. 

Biała maź ma wodnistą, kremową konsystencję. Spodziewałam się przezroczystego żelu, ale ta konsystencja mi pasuje. Nie wchłania się błyskawicznie. Trzeba masować. 

Kosmetyk jest wydajny. Na pokrycie całej buzi wystarczą dwie pompki. Krem stosowałam rano i wieczorem. Towarzyszył mi przez 6 tygodni. Kremo-żel należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. 

Kremo-żel stosowałam w zimowe miesiące i się sprawdził. Moja skóra była odpowiednio nawilżona i odżywiona. Choć podejrzewam, że miesiące wiosny, lata lub jesieni służyłyby jeszcze mocniej stosowaniu tego specyfiku. 

Z przyjemnością stosowałam kremo-żel i chętnie do niego wrócę. Wart jest swojej ceny. To kolejny kosmetyk Biofficina Toscana, który mnie zauroczył. 

W Polsce kosmetyk do kupienia w sklepie Biolinea w cenie 78,95 zł. 

Skład INCI: Aqua [Water], Dicaprylyl ether, Jojoba esters, Glyceryl stearate, Helianthus annuus seed cera [Helianthus annuus (Sunflower) seed wax], Malva sylvestris (Mallow) leaf extract*, Linum usitatissimum (Linseed) seed extract*, Helianthus annuus (Sunflower) seed extract*, Olea europaea (Olive) leaf extract*, Althaea officinalis root extract*, Sodium hyaluronate, Copernicia cerifera cera [Copernicia cerifera (Carnauba) wax], Acacia decurrens flower cera [Acacia decurrens flower wax], Ricinus communis (Castor) seed oil, Xanthan gum, Hydrogenated castor oil, Phenethyl alcohol, Propanediol, Sodium cetearyl sulfate, Sodium benzoate, Glycerin, Parfum [Fragrance], Undecyl alcohol, Lactic acid, Polyglycerin-3, Tetrasodium glutamate diacetate, Benzyl salicylate, Benzyl alcohol, Limonene, Hydroxycitronellal, Alpha-isomethyl ionone, Linalool, Coumarin, Hexyl cinnamal.
*z upraw organicznych
 Produkt testowany dermatologicznie i na zawartość niklu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz