4.09.2020

BioPark Cosmetics organiczny balsam do ust Yummme

Naturalna marka ze Słowenii BioPark, to dla mnie nowość. Poznawanie marki zaczynam od balsamu do ust. Wybrałam smak gruszkowy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Balsam pachnie przyprawami korzennymi. Zapach jest mocny i przyjemny. Długo utrzymuje się na ustach. Myślałam, że balsam będzie pachniał gruszką, ale tak nie jest. Jednak nie jestem rozczarowana. Zapach przypadł mi do gustu. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Konsystencja balsamu jest dość twarda. Dopiero w kontakcie z gorącymi ustami balsam robi się miękki i ładnie sunie po ustach. Dzięki swojej konsystencji balsam nadaje się na upalne miesiące. Nic się nie roztopi ani nie rozpuści. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Za sprawę swojej konsystencji balsam jest dość wydajny. Mnie towarzyszył przez 25 dni.

Na opakowaniu nie ma informacji, w jakim czasie należy zużyć balsam po otwarciu. A szkoda, bo lubię znać takie dane. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Moje usta pokochały balsam BioPark. Balsam świetnie nawilża i odżywia usta. Jest bez wad. Z miłą chęcią jeszcze do niego nieraz wrócę, a i też poznam inne smaki. Dla kogoś, kto szuka idealnego balsamu do ust, ten balsam jest jak znalazł. Polecam z całego serca. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza



Balsam do kupienia w sklepie Ecco-Verde  w cenie 17,29 zł.


Skład INCI: Helianthus Annuus (Sunflower) Seed OilCera Flava (Yellow Beeswax)Cocos Nucifera (Coconut) OilOrganic Strawberry FlavorTocopherolRosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf ExtractCalendula OffIcinalis (Calendula) Flower Extract


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz