11.09.2020

Multiwitaminowy eliksir z superowocami Skin Superfood od Alkemie

Polska, naturalna marka Alkemie rozkochała mnie w sobie. Dziś opowiem wam o multiwitaminowym eliksirze z superowocami Skin Superfood. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Eliksir pachnie intensywnie cytrusami. Zapach bardzo przyjemny, ale nie utrzymuje się długo na buzi. 

Konsystencja olejowo-wodnista. Nie jest to typowy olejek. Kolor jasny zółty. Eliksir nakładałam na tonik i nie wchłaniał się do matu. Zostawiał tłusty film. Buzia się świeciła. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Producent zaleca stosować eliksir na dzień i na noc, ale u mnie się to nie sprawdziło. Nie wyobrażam sobie na dzień mieć taką tłustą buzię. Zatem stosowałam ten kosmetyk tylko na noc. I tak się spisał świetnie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Eliksir ma wygodne opakowanie. Pimpetka działa bez zarzutu. W etykietce jest przerwa, więc można kontrolować zużycie kosmetyku. 

Eliksir jest wydajny jak standardowy olejek. Pojemność 15 ml towarzyszyła mi przez 16 dni . Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Moja skóra pokochała eliksir Alkemie. To kolejny kosmetyk marki, który podbił moje serce. Skóra jest odżywiona, nawilżona i tryska energią. Z chęcią kiedyś jeszcze wrócę do tego kosmetyku. Jak dla mnie jest to bestseller marki. Must have dla każdej naturalnej miłośniczki, która lubi wszelkie olejki. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Eliksir do kupienia w sklepie Alkemie w cenie 109 zł za 15 ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz